کد خبر: ۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 14
در حال حاضر سامسونگ خود را آماده می‌کند تا برادران گلکسی S9 را به عنوان گل سرسبد بهاره خود در کنگره جهانی موبایل معرفی کند. مطابق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد یک شارژر وایرلس جدید را به همراه پرچمداران جدید سری S خود عرضه کند.

به گزارش آی تابناک : بنابر اطلاعاتی که به نظر می‌رسد از دفترچه راهنمای کاربر به‌دست آمده، این پد جدید از دو سیم پیچ برای انتقال جریان مغناطیسی بهره برده و از شارژ سریع در حالت‌های ۹V/1.67A ،۹V/2A و ۱۲V/2.1A پشتیبانی می‌کند.

این شارژر جدید شباهت بسیاری به پد ایستاده کنونی دارد. شارژر جدید در قسمت عقبی خود از یک درگاه یو‌اس‌بی نوع C برای ورودی نیرو بهره برده و در پشت آن یک فن برای از بین بردن حرارت حاصل از شارژ وایرلس بر طبق استاندارد Qi تعبیه شده است. به علاوه، این پد مجهز به یک چراغ نشانگر است که با برخورداری از مد‌های مختلف می‌تواند برای استفاده راحت‌تر مفید باشد. چراغ قرمزرنگ به معنای در حال شارژ بودن است، چراغ سبز نشانه اتمام فرایند شارژ بوده و فلش زدن این نشانگر به معنای وجود یک خطا در پروسه شارژ بی‌سیم است.

پیش از این نیز تصاویری از کاورها و قاب‌های گلکسی S9 منتشر شده بود. این قاب‌ها وجود دوربین اصلی دوگانه در گلکسی S9 پلاس را مجددا تایید کردند. لوازم جانبی محافظ این دیوایس شامل قاب‌های Hyperknit و Alcantaraa و یک کاور محافظتی پایدار است که با قابلیت برخورداری از استاندارد امنیتی-نظامی MIL-STD-810G عرضه می‌شود.



منبع : جی اس ام آرنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار