تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 14
نسخه‌ی ۷ ٫ ۱۵ اینستاگرام قابلیت استفاده از چند حساب کاربری را به طور همزمان برای کاربران iOS در نظر گرفته است. چگونه می‌توان این قابلیت را در حساب کاربری خود فعال کنیم؟
به گزارش آی تابناک : بسیاری از اشخاص در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای چند حساب کاربری هستند به  طور مثال یک اکانت شخصی را در کنار اکانت کاری، تبلیغاتی و… استفاده می‌کنند. تا قبل از این کاربران اندروید به کمک برنامه‌های جانبی بسیاری که در این زمینه تولید شده به سادگی قادر بودند چند اکانت اینستاگرام را به طور هم زمان استفاده نمایند. اما در این میان کاربران iOS برای استفاده از این قابلیت به دردسر می‌افتادند، چون برای هر بار استفاده از یک اکانت باید از اکانت دیگر خارج می‌شدند، اکنون در نسخه ۷ ٫ ۱۵ اینستاگرام قابلیت استفاده از چند اکانت به طور همزمان برای کاربران iOS در نظر گرفته شده است. برای یادگیری این قابلیت آموزش زیر را دنبال کنید.

۱- نخست مطمئن شوید که ورژن اینستاگرام شما ۷ ٫ ۱۵ باشد. سپس با ورود به برنامه و مانند عکس زیر به بخش پروفایل مراجعه نمایید.

۲- آیکون چرخ دنده مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید.

۳- با لمس گزینه Add Account وارد صفحه جدید شوید.

۴- با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای مشابه صفحه اصلی اینستاگرام مواجه خواهید شد که از شما در خواست مشخصات کاربری جدید و یا ایجاد یک حساب کاربری تازه را دارد.

کار تمام شده است اکنون می‌توانید چندین اکانت را به صورت همزمان مدیریت نمایید، بدون اینکه نیاز به ورود و یا خروج داشته باشید.




منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار