کد خبر: ۱۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 13
به‌زودی پرچمدار جدید ال‌جی موسوم به V30 به همراه یک دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی و یک دستیار صوتی جدید در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : ال‌جی یک نسخه جدید از گوشی هوشمند پرچمدار خود، V30 را در کنگره سالانه دنیای موبایل (MWC) در سال جاری عرضه خواهد کرد و طبق شایعات، مجهز به یک دوربین هوش مصنوعی خواهد بود.
این شرکت کره‌ای «چشم‌انداز هوش مصنوعی» را توسعه داده است تا دوربین گوشی را هوشمندتر و استفاده از آن را راحت‌تر کند.

«چشم‌انداز هوش مصنوعی» می‌تواند به طور خودکار آنچه را که شما از آن عکس می‌گیرید، تجزیه و تحلیل کند و می‌تواند بهترین حالت عکسبرداری را در میان هشت حالت پرتره، غذا، حیوان خانگی، منظره، شهر، گل، طلوع و غروب خورشید پیشنهاد کند.

این برنامه می‌تواند زاویه، رنگ شیء و هر انعکاسی در اطراف آن را حذف کند. همچنین سطح روشنایی و اشباع رنگی را در نظر می‌گیرد تا بهترین تصویر ممکن را ارائه کند.

این هوش مصنوعی همچنین دارای تعدادی قابلیت‌های خرید است و می‌تواند جستجوی تصویر یا اسکن کیو.آر کدها را انجام دهد که در آن شما می‌توانید دوربین گوشی را به سمت یک محصول بگیرید و مشخصات آن به همراه قیمت و محصولات مشابه را مشاهده کنید.

علاوه بر این، «Vision AI» میزان روشنایی تصویر را در عکس‌هایی که در شرایط کم‌نور گرفته شده در قسمت‌های مهم بالا می‌برد.

علاوه بر معرفی یک دوربین هوش مصنوعی جدید، ال‌جی همچنین یک دستیار صوتی هوشمند جدید را در کنار دستیار گوگل معرفی خواهد کرد.

فرمان‌های صوتی جدیدی به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد که اکثر آنها به «Vision AI» متصل است.

شما می‌توانید از این دستیار صوتی بخواهید در حالت پانوراما، در حالت غذا یا در حالت نور کم عکس بگیرد. حتی می‌توانید از آن بخواهید ویدیوهای حرکت آهسته بگیرد و جستجوی تصویر کند یا یک کد QR را اسکن کند.

ال‌جی می‌گوید این ویژگی‌ها تنها اولین مجموعه از فناوری‌های هوش مصنوعی است که برای V30 برنامه‌ریزی شده است.

این در حالی است که اعلام نشد که ال‌جی چه زمانی قصد دارد سایر فناوری‌های هوش مصنوعی را که در حال کار بر روی آن هستند، نشان دهد، اما تا پایان ماه فوریه در مورد این مسئله بیشتر خواهیم دانست.

 

منبع: انگجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار