کد خبر: ۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 13
سامسونگ هیچ گاه اموجی های خوبی نداشت. آن ها صرفا دایره های زردرنگی بودند که گاهی در انتقال مفهوم هم عملکرد درستی به نمایش نمی گذاشتند. به عنوان مثال، ممکن بود اموجی ای که به خیال تان نماد شوکه شدن است را به طرف مقابل می فرستادید، ولی مفهوم گرسنگی از آن برداشت می شد.

به گزارش آی تابناک : اما خوشبختانه با ارتقای رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس از نسخه ۸.۵ به ۹، آرشیو اموجی های سامسونگ هم دستخوش تغییراتی گشته و طراحی آن ها به‌روزرسانی شده است.

همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، اموجی های جدید سامسونگ حالا به اموجی های سایر شرکت ها شباهت بیشتری دارند و در انتقال مفهوم موفقیت آمیزتر از گذشته عمل می کنند:

خوشبختانه در اموجی های جدید، حالات چهره ها از نو طراحی شده و ضمنا رنگ اموجی های حیوانات هم تغییر کرده تا با سایر سیستم های عامل سازگاری بیشتری داشته باشد.

همچنین اموجی های پرطرفداری مثل ناخن لاک خورده، مرد در حال رقصیدن و موجود بیگانه هم حالا ظاهر زیباتری به خود گرفته اند.

در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ شاهد اموجی های جدیدی هم هستیم، که جالب ترین آن ها شامل یک صورت با چشم های ستاره ای، یک سر در حال انفجار و یک چهره با عینک تک لنزی می شوند.

نکته دیگر این که سامسونگ رنگ پوست پیش فرض تمام اموجی هایش را رنگ زرد استاندارد کاراکترهای انیمیشن سیمپسون ها قرار داده که البته می توان آن ها را تغییر داد. برای دسترسی به اموجی های جدید، لازم است که آپدیت اندروید اوریو را دریافت نمایید.

سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ به عنوان بخشی از آپدیت اوریو برای صاحبان دیوایس های گلکسی منتشر شده است.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار