کد خبر: ۱۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 13
یکی از دغدغه همیشگی کاربران گوشی‌های هوشمند پر شدن فضای داخلی گوشی هایشان می‌باشد.APUS Booster یک برنامه‌ی مفید برای پاک کردن حافظه و بالا بردن سرعت گوشی است.
به گزارش آی تابناک : مشکل پرشدن حافظه‌ی گوشی مشکلی است که پس از مدتی خود را نشان می‌دهد؛ و در این هنگام است که گوشی شما دچار مشکلات زیادی می‌گردد، برای رفع این مشکل برنامه‌های زیادی عرضه شده است که یکی از بهترین آن‌ها نرم افزار اندرویدی APUS Booster که ضمن بهینه سازی حافظه‌ی گوشی موجب تقویت سرعت گوشی شما نیز می‌شود.

برنامه به شما این امکان را می‌دهد که مدیریت خوبی بر روی accessibility (امکان دسترسی)، force stop (توقف اجباری برنامه‌های پس زمینه) و توقف آن‌ها از شروع خودکار، در نتیجه توقف برنامه‌های بیکار و بهینه سازی حافظه و تقویت سرعت گوشی داشته باشید.

مزیت‌های استفاده از این برنامه در چند مورد زیر خلاصه می‌شود:

۱- پاک کردن حافظه بدون دسترسی روت

۲- عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی در روند کاری

۳- بستن اجباری برنامه‌ها و سرویس‌های پس زمینه در گوشی موبایل

۴- دادن کارایی آسان و بالا تنها با لمس یک دکمه

نحوه کار با نرم افزار APUS Booster:

بعد از نصب این برنامه به تنظیمات تلفن همراه تان بروید؛ سپس به قسمت Accessibility رفته و در آنجا مقدار APUS Booster را بر روی ON قرار دهید، تا بدین جا کار تمام است، بعد از آن تنها کافیست عبارت done را انتخاب کنید. با روشن شدن گوشی برخی برنامه‌ها بصورت خودکار باز خواهند شد، با کمک این برنامه شروع خودکار تمامی برنامه‌ها متوقف خواهد شد، مگر اینکه شما آن برنامه را در لیست چشم پوشی (ignore list) قرار داده باشید تا دستور به توقف اجباری آن داده نشود.




منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار