تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 12
همانطور که میدانید اینستاگرام در آخرین بروزسانی خود قابلیت اسکرینشات گرفتن در مورد بخش استوری اضافه کرده است در این مطلب روشی برای حل این مشکل را بازگو میکنیم.
به گزارش آی تابناک : اگر اخبار پیرامون این موضوع را دنبال کرده اید حتما میدانید که اینستاگرام در بروزرسانی اخیر خود قابلیت جدید ارسال نوتیفیکیشن از استوری ها را فعال کرده است، با این قابلیت هنگامی که شما از استوری شخصی اسکرین شات تهیه کنید برای فرد مورد نظر پیامی ارسال شده مبنی بر تهیه اسکرین شات توسط فردی با نام آیدی مشخص، در این مطلب روشی برای گرفتن اسکرین شات از استوری ها بدون آنکه به فرد مورد نظر اطلاعی داده شود را خواهیم گفت.

به طور کلی چند روش برای حل این مشکل وجود دارد :

اولین روش که برخی کاربران استفاده از آن را ترجیح میدهند استفاده از اینستاگرام های ادیت شده همچون OG instaدر اندروید و اینستاگرام پلاس پلاس در آی او اس این مشکل را حل کنند.

روش دیگری که برخی کاربران در فضای مجازی آن را بیان کرده اند بردن دستگاه به حالت پرواز است برای استفاده از این روش پس از لود شدن استوری دستگاه خود را سریعا به حالت پرواز برده و اسکرین شات تهیه کنید.

و روش دیگری که برخی دیگر بیان میکنند اما از صحت آن اطمینان نداریم استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام است که  قابلیت نمایش استوری هارا نیز دارد.

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار