کد خبر: ۱۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 11
سامسونگ اخیرا برنامه بتای اندروید اوریو گلکسی اس 8 را به اتمام رسانده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی این به روزرسانی برای عموم منتشر شود. سامسونگ این به روزرسانی را در ابتدا تنها در بعضی از بازارها منتشر می کند و به نظر می رسد که بعضی از بازارها این به روزرسانی را تا پایان فوریه دریافت نخواهند کرد.
به گزارش آی تابناک : البته این مسئله پیش از این هم دور از انتظار نبود. زمانی که نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 در دسامبر سال 2016 به پایان رسید، سامسونگ نسخه نهایی از این به روزرسانی را برای بعضی از مناطق در اواسط ژانویه 2017 منتشر کرد. کاربران دیگر مناطق مجبور شدند تا ماه فوریه منتظر بمانند تا بتوانند از این به روزرسانی استفاده کنند.
در صورت درست بودن ادعای نمایندگی سامسونگ در منطقه مغرب در آفریقای شمالی به نظر می رسد که این به روزرسانی تا پایان ماه جاری در بعضی از مناطق عرضه نخواهد شد. این منطقه از مراکش، الجزایر، لیبی، تونس و موریتانی تشکیل شده است. البته ممکن است این عرضه مدت زمان بیشتری نیز طول بکشد چرا که این به روزرسانی در هیچ بازاری تا به این لحظه منتشر نشده است.



وقتی از این نمایندگی درباره زمان عرضه به روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 سوال شد، اعلام کرد که این به روزرسانی برای اوایل اسفند برنامه ریزی شده است.
این به این معناست که کاربرانی که در بازارهای اصلی و مهم قرار ندارند باید مدت زمان بیشتری را نسبت به بقیه منتظر بمانند. به این ترتیب انتشار جهانی به روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 تا پایان سه ماهه اول سال جاری به طول خواهد انجامید.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار