کد خبر: ۱۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 11
ماوس گیمینگ Lexip قرار است ترکیبی از کنترلر کنسول‌ها و ماوس‌های گیمینگ باشد تا تجربه جدید برای گیمرها به ارمغان بیاورد.

به گزارش آی تابناک : وقتی صحبت از بازی‌های شوتر اول شخص می‌شود، گیمرها معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ برخی از آن‌ها استفاده از کنترلر را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر ماوس و کیبورد را بهترین گزینه برای چنین بازی‌هایی می‌دانند. جدا از اینکه واقعا کدام یک مزایای بیشتری دارند، چقدر جالب می‌شد اگر وسیله‌ای پیدا می‌کردیم که ویژگی‌های مثبت هر دو محصول را در خود داشته باشد. خوشبختانه این آرزو چندان هم دور از دسترس نیست؛ چرا که شرکت Ark Innovation با معرفی ماوس گیمینگLexipp و ایجاد یک کمپین جذب سرمایه برای تولید آن، سعی دارد تا محصول جدیدی را برای تجربه راحت‌تر بازی‌ها وارد زندگی گیمرها کند.

مهم‌ترین و شاید نوآورانه‌ترین موردی که می‌توان در Lexip مشاهده کرد، استفاده از دو جوی استیک است که به طرز خلاقانه و ماهرانه‌ای روی ماوس نصب شدند. اولین جوی استیک که در زیر ماوس قرار دارد، با گرفتن رویه ماوس و حرکت دادن آن به سمت‌های مختلف، باعث حرکت کاراکتر مورد نظر در بازی به جهات مختلف می‌شود. جوی استیک دوم نیز که در کنار ماوس قرار دارد و به راحتی با انگشت شصت قابل کنترل است، وظایف مختلفی را به دوش می‌کشد که به گفته سازندگان باعث می‌شود تا یک تجربه گیمینگ سه‌ بعدی واقعی به شما القا شود. استفاده از این ماوس تا حد زیادی نیاز به کیبورد و استفاده از کلیدهای مختلف روی آن را کم‌رنگ‌تر می‌کند. تماشای ویدیوی زیر می‌تواند خیلی واضح‌تر مکانیزم این ماوس را به شما نشان دهد.

دانلود ار آپارات

Lexip

Lexip

کمپانی Ark Innovation اعلام کرده است که ماوس طراحی شده توسط آن‌ها برای هر دسته از گیمرها، از تازه‌کارها گرفته تا حرفه‌ای‌ها، مناسب بوده و تجربه راحت‌تری برای‌شان به ارمغان می‌آورد. همچنین با وجود اینکه ماوس Lexip با تمامی بازی‌ها سازگار است، سازندگان چند مورد از آثاری را که بیشترین سازگاری را با این محصول دارند، مشخص کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی‌های Counter-Strike Global Offensive، GTA V، Battlefield 1، Overwatch، League of Legends و Rocket League اشاره کرد.

حداقل سرمایه موردنیاز سازندگان برای این ماوس بیش از ۳۰ هزار دلار بوده است که خوشبختانه تا این لحظه بیش از ۲۱۰ هزار دلار جمع شده است و این در حالی است که هنوز ۳۲ روز تا پایان کمپین جذب سرمایه این محصول در کیک‌استارتر باقی مانده است. برای پشتیبانی از تولید Lexipp گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما شما با پرداخت ۱۲۱۱ دلار، می‌توانید ضمن حمایت از سازندگان، یک ماوس گیمینگ Lexip را نیز پس از تولید محصول دریافت کنید.



منبع : DUALSHOCKERS 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار