کد خبر: ۱۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 11
پنج سال پس از معرفی اولین نمونه از سرفیس پرو، پانوس پانای (معاون بخش ابزارهای مایکروسافت) کار با گروه طراحی سرفیس را تجربه‌ای فوق‌العاده توصیف می‌کند.

به گزارش آی تابناک : نهم فوریه پنجمین سالگرد تولد سرفیس پرو بود. در این مدت سرفیس پرو مسیر دور و درازی طی کرده و از تبلتی با قابلیت اتصال به صفحه‌کلید، به جایگزینی تمام‌عیار برای لپ‌تاپ‌ تبدیل شده است. پانوس پانای (معاون بخش ابزارهایمایکروسافت) و استیون باثیچ، مغز متفکری که ایده‌های وی شکل دهنده‌ی بسیاری از فناوری‌های موجود در محصولات خانواده‌ی سرفیس بوده، نظرات خود را درباره‌ی تجربه‌ی ساخت و طراحی سرفیس در پنج سال اخیر به اشتراک گذاشته‌اند.

پانوس پانای در پستی که در اینستاگرام منتشر کرده است، می‌گوید:

در پنج سالی که از معرفی سرفیس پرو می‌گذرد چیزهای زیادی تغییر کرده‌اند؛ اما چیزهای زیادی نیز سر جای خود مانده‌اند. این از نظر من فوق‌العاده است که اغلب افرادی که روی نسخه‌ی اولیه‌ی سرفیس پرو کار کرده‌اند هنوز هم بخشی از تیم ما هستند. این یکی از چیزهایی است که واقعا به آن افتخار می‌کنم.  بله، ما یک دستگاه تولید کردیم و این دستگاه فوق‌العاده است؛ اما در کنار یکدیگر گروه و فرهنگی ساخته‌ایم که نمی‌توان ارزشی برای آن تعیین کرد. این تصویر در پنجمین سالگرد تولد سرفیس پرو و در کنار برخی از اعضای تیم اولیه‌ی سرفیس گرفته شده است. وقتی به گذشته فکر می‌کنیم و خاطرات مورد علاقه‌مان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاریم، چیزی که بیش از همه به آن افتحار می‌کنیم و همواره آن را می‌شنویم این است که ما یک ایده داشتیم. این ایده از دید بسیاری از افراد ایده‌ای دیوانه‌وار بود؛ اما هیچگاه دست از تلاش برنداشتیم و به جلو حرکت کردیم. ما قلب و روح خود را در محصولی قرار دادیم که زندگی ما را تغییر داد. سالگرد تولد سرفیس پرو مبارک.

استیون باثیچ می‌گوید:

این یک ماجراجویی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز بود؛ با گروه، با دوستانی... که اکنون در کنار ما هستند. این کاملا فوق‌العاده است.

در انتها شما را به تماشای ویدئوی پنجمین سالگرد تولد سرفیس پرو دعوت می‌کنیم.





منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار