کد خبر: ۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 31
«جو بلفیور» یکی از مدیران ارشد مایکروسافت است. سمت رسمی وی در مایکروسافت نایب رئیس بخش سیستم های عامل است. معنی آن این است که جو مسئول مستقیم طراحی ویندوز و همچنین ویندوز فون در مایکروسافت است.

«جو بلفیور» یکی از مدیران ارشد مایکروسافت است. سمت رسمی وی در مایکروسافت نایب رئیس بخش سیستم های عامل است. معنی آن این است که جو مسئول مستقیم طراحی ویندوز و همچنین ویندوز فون در مایکروسافت است.

اما آنگونه که مشخص است بلفیور در حال حاضر خود از یک دستگاه ویندوز فون استفاده نمیکند و این موضوعی در توییتی که وی اخیرا ارسال کرده است مشخص شده.

وقتی «استیو بالمر» مدیر عامل مایکروسافت بود – از سال 2000 تا 2014 – کارمندان این شرکت از ترس وی گوشی های آیفون خود را مخفی میکردند و هر مدیر ارشدی که از یک دستگاه به جز دستگاه های مایکروسافت استفاده میکرد، با مشکل مواجه میشد.

اما در دوره «ساتیا نادلا» که به جای بالمر اکنون هدایت مایکروسافت را در دست دارد رویه ای دیگر در پی گرفته شده و نادلا کارمندان و مدیران خود را به استفاده از سایر تکنولوژی های روز به ویژه از سوی اپل تشویق میکند.

چرا طراح ویندوز فون در مایکروسافت از آیفون استفاده میکند؟


در کامنتی که جو بلفیور در مورد توییت خود نوشته است، تشریح میکند که چرا شخصی مانند وی که مسئول مستقیم طراحی ویندوز و ویندوز فون است، میتواند از یک آیفون استفاده کند و این موضوع چه نکات مثبتی دارد.

بلفیور نوشته است: کار من در این چند سال این بوده است: 1) معاون بخش ویندوز 2) معاون بخش ویندوز فون و تجربیات مربوط به این دو سیستم عامل. در هر دو این بخش ها برای من بسیار مهم است که درک درستی از محصولاتی نظیر آیفون و گوشی های اندروید داشته باشم که در حال حاضر رقیب ویندوز فون هستند.

بلفیور مینویسد: برای درک کامل یک تکنولوژی باید با آن زندگی کنید. و این کاری است که بلفیور انجام میدهد.

وی میگوید: افراد با استعداد زیادی هستند که روزانه مشغول آزمون و تجربه با ویندوز فون هستند و این فرصت کافی به من میدهد تا وقت خود را عمیقا صرف دستگاه های دیگر کنم. من از این هم فراتر میروم و میگویم، دیوانگی است که از آیفون استفاده نکنم.

وی همچنین اعتراف میکند که از Spotify، یک دستگاه نکسوس گوگل، مک بوک و سایر محصولات دیگر که مایکروسافت در ساخت آنها هیچ دخالتی نداشته است نیز استفاده میکند.

وی تشریح میکند که: این روزها در مایکروسافت این گرایش تجربی و متمرکز بر مشتریان کاملا حمایت شده و مورد استقبال قرار میگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار