کد خبر: ۱۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 10
شیائومی یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است که در چند سال اخیر جایگاه ثابتی در میان پر فروش ترین گوشی های سال برای خود دست و پا کرده است. این شرکت موفق در ماه دسامبر سال 2017 اعلام کرده بود که قصد دارد پرچمدار آینده خود، می 7 را با اسنپدراگون 845 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند. اما بر اساس شایعات جدیدی که به گوش میرسد، به نظر میاید این شرکت چینی قصد دارد معرفی پرچمدار خود را به تعویق بیندازند و به جای آم در کنگره جهانی موبایل از گوشی Mi Mix 2 رونمایی کند.

به گزارش آی تابناک : با وجود اینکه قرار نیست می 7 در نمایشگاه بارسلون امسال معرفی شود، اما باز هم اخبار مرتبط با این گوشی به بیرون درز می کند. بر اساس تصویر جدید، می 7 قرار است که در ماه آپریل معرفی شود. این گوشی قرار است 8 گیگابایت حافظه رم داشته باشد، در حالیکه ظرفیت باتری آن 4480 میلی آمپر ساعت خواهد بود. در مقایسه با نسل قبل این یک جهش بزرگ است. چرا که Mi 6 با 4/6 گیگابایت رم و باتری 3350 میلی آمپر ساعتی عرضه شده بود.


از مشخصات دیگر این گوشی که در تصویر به آن اشاره شده است، چیپ ست اسنپدراگون 845 می باشد که پیش تر از وجود آن در پرچمدار آینده شیائومی اطلاع داشتیم. دوربین دوگانه ای با سنسورهای 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر در این گوشی را بر عهده خواهند داشت. نمایشگر 5.6 اینچی این گوشی نیز دارای رزولوشن FHD+ خواهد بود. همچنین میزان فضای ذخیره سازی در آن 128 گیگابایت است. در تصویر فوق ذکر شده که نسخه رابط کاربری این گوشی MIUI 8.1 است. 30X نیز به این معنی است که در تاریخ 30 ژانویه ایجاد شده است و نسخه قدیمی UI نیست. این شرکت تا کنون 40 دستگاه خود را، حتی گوشی های سری می که 5 سال از تولید آنها میگذرد را به نسخه MIUI 9 آپدیت کرده است، بنابراین کمی بعید به نظر میرسد که می 7 با آخرین نسخه از این رابط کاربری عرضه نشود.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار