کد خبر: ۱۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 09
پیش از این اعلام شده بود که کمپانی هواوی از پرچم‌داران جدید سری P خود در روز ۷ فروردین در شهر پاریس رونمایی به‌عمل خواهد آورد. به‌تازگی نیز دعوت‌نامه‌های رسمی مراسم معرفی گوشی هواوی P11 یا همان هواوی P20 تحویل مدعوین داده شد.

به گزارش آی تابناک : در تصویر زیر که مربوط به این دعوت‌نامه است، سه دایره دیده می‌شود که به وضوح از تجهیز گوشی هواوی P20 به دوربین اصلی سه‌گانه اشاره می‌کند. اگر این دلیل کافی نباشد، قطعا دلیل دوم شما را قانع خواهد کرد. در بخش پایانی متن این تصویر عبارت "see mooore with AI” درج شده که با توجه به سه حرف O در آن می‌توان همین نتیجه را استنباط کرد.

همان‌گونه که اشاره شد، رویدادی که هواوی برای معرفی پرچم‌داران جدید سری P در نظر گرفته در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد. انتظار داریم که هواوی در این مراسم اعضای جدید این خانواده را در سه مدل لایت، معمولی و پلاس معرفی کند؛ هرچند که هنوز نمی‌دانیم نام دقیق پرچم‌دار جدید چینی‌ها P20 است یا P11!

در کنار دوربین اصلی سه‌گانه که ظاهرا چینش عمودی خواهد داشت، تجهیز مدل‌های جدید به تراشه کایرین ۹۷۰ و قابلیت هوش مصنوعی را می‌توان مهم‌ترین مشخصه پرچم‌داران بهاره هواوی عنوان کرد. مطابق برخی شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا هواوی هر سه مدل جدید (حتی نسخه لایت) را با طراحی جدیدی عرضه خواهد کرد. در طراحی این دیوایس‌ها، احتمالا چیزی شبیه به آی‌فون X را خواهیم دید؛ یعنی در  بالای نمایشگر برشی وجود دارد که محل قرارگیری اسپیکر مکالمه و سنسور دوربین سلفی است.



منبع : جی اس ام آرنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار