کد خبر: ۱۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 09
مسوولان برگزاری المپیک زمستانی به 4 ایرانی بدون پیش‌شرط و به صورت رایگان گوشی نوت 8 ادیشن المپیک داده می‌شود.

به گزارش آی تابناک : مسوولان برگزار کننده به خبرگزاری یون‌هاپ گفتند آنها تصمیم گرفته‌اند بدون شرط «بازگرداندن گوشی پس از اتمام بازی‌ها» نوت 8 را به ایرانی‌ها بدهند.{لینک}

دیروز پنجشنبه مسوولان IOC تصمیم گرفتند تا گوشی‌ها را به ایرانی‌ها داده، به این شرط که پس از اتمام بازی آنها را بازگردانند. چنین پیشنهادی به ورزشگاران کره شمالی‌ هم داده شد که آنها به طور کلی از دریافت گوشی سر باز زدند.

این تصمیم پس ازعصبانیت مقامات ایرانی از عدم اهدای گوشی‌های سامسونگ به ورزشکاران ایرانی و احضار سفیر کره در تهران صورت می‌گیرد.

ظاهرا سازمان ملل ارسال محصولات لاکچری و یا ابزاری که ممکن است از آن در راه اهداف نظامی سوء استفاده شود را به کره شمالی منع کرده است اما معلوم نیست چرا این هدیه به ایرانی‌ها به بهانه تحریم داده نشد.

وزیر خارجه ایران ضمن تقبیح سامسونگ، به این کمپانی اولتیماتوم داد تا از ایران عذرخواهی کند، وگرنه این موضوع در روابط تجاری با این کشور تاثیر خواهد گذاشت. دکتر ظریف که گلکسی اس 8 دارد، همچنین تهدید کرده است که در صورت عدم عذرخواهی، گوشی سامسونگ خود را کنار خواهد گذاشت و گوشی دیگری استفاده خواهد کرد.

 





منبع : خبرآنلاین 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار