کد خبر: ۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 08
نهمین همایش سراسری یادگیری الکترونیکی همزمان با چهارمین جشنواره ملی سلامت و یادگیری در نظامهای الکترونیکی(سینا) با حضور دانشجویان و استادان دانشگاههای علوم پزشکی کشور روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.
به گزارش آی تابناک : معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این همایش به نقش آموزش الکترونیکی و مجازی اشاره و بیان کرد: با گسترش فناوریهای اطلاعات استفاده از آموزشهای مجازی در نظام دانشگاهی امروز یک ضرورت به شمار می رود. 
دکتر محمد اعتضادی افزود: در این شیوه، یادگیری سریع و متناسب با تغییرات و تحولات صورت گرفته و همزمان تعداد بیشتری از فراگیران از آن بهره مند خواهند شد. 
وی ادامه داد: 510 مقاله به دبیرخانه همایش سراسری یادگیری الکترونیکی ارائه و 316 مورد آن پذیرش شد که در قالب پوستر و سخنرانی طی دو روز برگزاری همایش ارائه می شوند. 
معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد محور مقالات همایش را 'سیاست‌گذاری و بین المللی سازی، آموزشهای مداوم و ضمن خدمت، ارزشیابی الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در شبکه های اجتماعی، آموزش مجازی بیماران و جامعه و یادگیری الکترونیکی ویژه توانیابان و شبیه سازی دیجیتال' برشمرد. 
وی در ادامه گفت: همچنین در چهارمین جشنواره ملی سلامت ویادگیری در نظامهای الکترونیکی (سینا) از مجموع 156 مقاله 63 مورد آنها پذیرش و از این تعداد نیز14 اثر برگزیده شدند. 
دکتر اعتضادی افزود: آثار ارسالی شامل فیلم آموزشی، پادکست، دابسمش، پویانمایی، تیزر دیجیتال، اینفوگرافی، پوستر، نرم افزار، وب سایت، اپلیکیشن موبایل، وبلاگ، کتاب و مجلات الکترونیکی، مولاژ آموزش مجازی و سایر آثار در این زمینه هستند. 
وی همچنین به راه اندازی مراکز آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دنبال ایجاد تحول در نظام آموزشی اشاره و بیان کرد: پارسال 25 هزار نفر در این دانشگاه آموزشهای مجازی را فرا گرفتند. ارتقاء کیفی آموزش مجازی، تقویت سرمایه انسانی متخصص، طراحی مدلهای انگیزشی و شناسایی رشته مقاطع جدید از جمله برنامه های آتی در این حوزه به شمار می روند. 






منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار