کد خبر: ۱۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 04
نشریه دیجی‌تایمز در گزارش جدید خود، به عرضه دو آیفون جدید با نمایشگر LCD اشاره می‌کند؛ ضمن اینکه دو مدل دیگر نیز با صفحه‌نمایش OLED توسط اپل معرفی خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : اپل احتمالاً امسال چهار گوشی آیفون جدید عرضه خواهد کرد. تا پیش از این، گمان می‌رفت تعداد آیفون‌های اپل در سال جدید میلادی، سه مدل خواهد بود و مانند سال گذشته، سه گوشی در ماه سپتامبر معرفی می‌شود؛ با این‎حال، به‎نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها یک گوشی دیگر نیز در سال 2018 ارائه خواهند داد. در صورتی‌که این گزارش صحت داشته باشد، بیشترین تعداد گوشی آیفون در سال جاری میلادی، عرضه خواهد شد.

تحلیل‌گر ارشد واحد تحقیقات دیجی‎تایمز، مدعی است که یکی از آیفون‌های اپل نمایشگر 5.7 یا 5.8 اینچی خواهد داشت. مدل دیگر، به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.0 یا 6.1 اینچی مجهز شده است؛ سومین آیفون اپل با نمایشگر مشابه عرضه می‌شود و تنها تفاوت آن، این است که از یک پنل اولد استفاده می‎‌کند. دو آیفون 5.8 اینچی و 6.1 اینچی که در ابتدا راجع به آن‌ها صحبت کردیم، صفحه‌نمایش از نوع LCD خواهند داشت. در نهایت، دیجی‌تایمز به عرضه یک گوشی آیفون با صفحه‌نمایش 6.4 یا 6.5 اینچی اشاره دارد که از پنل OLED درون این مدل استفاده خواهد شد.

یکی از چهار آیفون جدیدی که اپل در سال 2018 عرضه خواهد شد، ممکن است طراحی مانند آیفون SE داشته باشد و با قیمت‌ کم‌تری ارائه شود. پیش‌تر اعلام شده بود نسل جدید آیفون SE در ماه مه (May) یا ژوئیه (June) معرفی خواهد شد و به لطف پنل پشتی شیشه‌ای از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities اخیراً اعلام کرده بود که آیفون‌های 2018 اپل در سه مدل با نمایشگر 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی عرضه می‌شود؛ مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی به عنوان گوشی‌های رده‌بالا اپل ارائه خواهد شد و به پنل از نوع OLED مجهز شده است. در همین حال، اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.1 اینچی جدیدی را با نمایشگر LCD ارائه دهد که ژاپن دیسپلی توسعه آن‌را برعهده داشته است؛ عرضه این مدل، باعث خواهد شد تا کاربرانی که نمی‌توانند نسل جدید آیفون 10 و آیفون 100 پلاس را به دلیل قیمت بالا انتخاب نمایند، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری با ویژگی‌های سخت‌افزاری مشابه از میان آیفون‎‌های 2018 اپل برای خرید، پیش‌رو داشته باشند.

آیفون 6.1 اینچی اپل، با قیمتی بین 700 تا 800 دلار عرضه خواهد شد و فاقد قابلیت «لمس سه‌بعدی» است؛ ضمن اینکه این گوشی از یک باتری تک‌سلولی با ظرفیت 2850 تا 2950 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند. همچنین برخلاف دیگر آیفون‌های رده‌بالای اپل که احتمالاً با دوربین دوگانه عرضه خواهند شد، آیفون LCD جدید کوپرتینویی‎ها به یک دوربین مجهز شده است. مینگ‎‎چی کو ادعا می‌کند این مدل، فریم آلومینیومی خواهد داشت و از قابلیت‌های رده‌بالای آیفون 100 نظیر سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‌گیرد.

در رابطه با نسل جدید iPhone X و iPhone X Plus، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities نسبت به اعمال تغییرات چشمگیر در پرچم‌داران 2018 اپل خوش‌بین نیست؛ وی ادعا می‌کند هر دو مدل به باتری دو سلولی با طراحی L-شکل مجهز خواهند بود و باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل دارند. شرکت اپل، هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها را پیرامون آیفون‌های 2018 خود تأیید نکرده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به شایعات نگاه کنید.





منبع : دیجی تایمز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار