کد خبر: ۱۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 03
شرکت مایکروسافت از تولید مدل های جدید لپ تاپ سرفیس و سرفیس بوک ۲ با قیمت کمتر و البته قدرت سخت افزاری پایین تر خبر داده است.
به گزارش آی تابناک : حداقل قیمت مدل های تازه سرفیس ۷۹۹ دلار است که ۲۰۰ دلار کمتر از ارزان ترین مدل های قبلی عرضه شده توسط این شرکت است.

در مدل ۷۹۹ دلاری به جای استفاده از پردازنده های سریع Core i۵ اینتل که قبلا در مدل ۹۹۹ دلاری به کار گرفته شده بود از پردازنده m۳ این شرکت با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز استفاده شده است.

به نظر می رسد این لپ تاپ ارزان تر برای استفاده دانشجویانی مناسب باشد که دوست دارند با پرداخت مبالغی کمتر بتوانند از یک رایانه قابل حمل با قیمت مناسب استفاده کنند.

این لپ تاپ ۷۹۹ دلاری تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد و عمر باتری آن به ۱۶ ساعت و ۴۴ دقیقه می رسد که در میان نمونه های مشابه کم نظیر است. ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس اس دی، نمایشگر فوق دقیق با دقت ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل از جمله دیگر امکانات لپ تاپ مذکور است.

سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ Windows ۱۰ S است که تنها قادر به اجرای برنامه های بارگذاری شده از فروشگاه آنلاین مایکروسافت است. البته کاربران با پرداخت ۴۹ دلار می توانند این سیستم عامل را به سیستم عامل Windows ۱۰ Pro تغییر دهند.

مایکروسافت همچنین سرفیس بوک ۲ را به قیمت ۱۱۹۹ دلار عرضه کرده که ۳۰۰ دلار ارزان تر از نمونه اولیه این لپ تاپ است. این مدل به جای ۲۵۶ گیگابایت دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه بوده و از پردازنده Core i۵ بهره گرفته و ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد.




منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار