کد خبر: ۱۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 02
بازی Mario Kart یکی از عناوین محبوب نینتندو است که تاکنون جای این بازی در گوشی‌های هوشمند خالی بود، اما باخبر شدیم نینتندو قرار است بازی Mario Kart را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کند.

به گزارش آی تابناک : کاروکاسبی نینتندو به لطف فروش خوب کنسول نینتندو سوییچ حسابی سکه است اما این امر باعث نشده تا نینتندو بازار روبه‌ رشد بازی‌های همراه را نادیده بگیرد و به همین دلیل در سال 2017 نینتندو عناوین مختلفی مانند Fire Emblem Heros, Super Mario Run و Animal Crossing: Pocket Campp را برای گوشی‌های هوشمند  عرضه کرد.

در همین راستا شاهد اخباری مبنی بر انتشار بازی Mario Kart Tour برای گوشی‌های هوشمند هستیم. با این حساب می‌توان گفت این اولین باری است که یک بازی از سری بازی‌های Mario Kart رسماً برای گوشی‌های هوشمند از جانب نینتندو عرضه می‌شود.

نینتندو وعده داده است تا Mario Kart Tour در بازه زمانی بین فروردین ۹۷ تا فروردین ۹۸ منتشر شود و به این ترتیب ممکن است این بازی محبوب چند ماه دیگر یا چندین ماه دیگر زمان برای انتشار در گوشی‌های هوشمند نیاز داشته باشد.

به لحاظ گیم‌پلی نیز از قرار معلوم با همان سبک آشنا و دوست‌داشتنی سری بازی‌های Mario Kart طرف هستیم و به احتمال زیاد این بازی نیز مانند بیشتر بازی‌های موبایل از سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای بهره خواهد گرفت.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از گیم‌پلی Mario Kart Tour نسخه گوشی‌های هوشمند در دسترس نیست و باید دید این نسخه نسبت به همین بازی در کنسول نینتندو سوییچ چه تفاوت‌هایی را شاهد خواهد بود.





منبع : ANDROIDCENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار