کد خبر: ۱۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 01
شاید شما نیز یکی از طرفداران همیشگی تصاویر زنده اپل باشید که در آن‌ها یک تصویر، ویدئو و صدا در قالب یک فایل ادغام می‌شود. شما همیشه قادر به تبدیل آن‌ها به عکس‌های دیگر هستید، اما در حال حاضر، همچنین می‌توانید این تصاویر را به گیف‌های متحرک تبدیل کنید و در هر جایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

به گزارش آی تابناک : برای انجام این کار، ابتدا لازم است تا یک تصویر زنده بگیرید یا حداقل یکی از آن‌ها را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از سلفی‌های زنده خود برای انجام این کار استفاده کنید.

حال باید آن را در برنامه Photos پیدا کنید و سپس روی آن ضربه بزنید.

 

شما در زیر تصویر، چهار افکت متفاوت بر روی تصویر را در اندازه‌ای کوچک مشاهده خواهید کرد که شامل: Live، Loop، Bounce، و Exposure Long هستند.

 

حالت Live، استاندارد Live Photo است، حالت Loop، همان تصاویر متحرک یا گیف‌هایی هستند که در یک حلقه متوالی اجرا می‌شود، حالت Bounce، یک گیف است که از طریق جلو و عقب بردن تصویر به‌طور مداوم اجرا می‌شود و Long Exposure یا عکاسی طولانی مدت، در واقع قرار گرفتن در معرض زمان و یا عکاسی آهسته شاتر است.

در این مرحله باید از میان تصویر کوچک نمایش داده شده، افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما در این‌جا افکت Loop را برای گیف خود انتخاب کردیم.

در زیر حالت Gounce GIF را مشاهده می‌کنید.

و در این‌جا نیز حالت بسیار تار Long Exposure را مشاهده می‌کنید.

هنگامی‌که یک تصویر زنده را به یک گیف تبدیل می‌کنید، به آلبوم تصاویر متحرک در دوربین شما اضافه می‌شود. شما همچنین می‌توانید با استفاده از معکوس کردن این روند، گیف‌ها را به یک عکس زنده تبدیل کنید.

کار تمام است؛ در حال حاضر شما می‌توانید گیف خود را برای دوستان‌تان ارسال کنید.





منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار