کد خبر: ۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 31
انتظار می رود که اپل امسال از چهار گوشی جدید رونمایی کند از جمله یک مدل آیفون SE جدید و سه گوشی آیفون 10 جدید که یکی از این گوشی ها مجهز به صفحه نمایش ال سی دی 6.1 اینچی خواهد بود و قرار است با قیمت پایین تری نسبت به دوگوشی دیگر با صفحه نمایش اولد عرضه شود.

به گزارش آی تابناک : اکنون در گزارش های جدید جزییات بیشتری درباره ی آیفون 10 مجهز به صفحه نمایش ال سی دی منتشر شده است. انتظار می رود که این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش فول اکتیو 6.1 اینچی ساخت Japan Display باشد. این صفحه نمایش دارای حاشیه های بسیار نازکی، حدود 0.5 میلی متر، در چهار طرف گوشی است. همچنین انتظار می رود که این صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 18:9 باشد.
ظاهراً این گوشی دارای طراحی مشابهی با دیگر گوشی های آیفون 10 خواهد بود، این گوشی دکمه خانه ندارد و بریدگی در بالای صفحه نمایش برای Face ID قرار خواهد داشت. همچنین گفته می شود این گوشی دارای یک باتری مستطیلی شکل با ظرفیت حدود 2850 میلی آمپر بر ساعت یا 2,950 میلی آمپر بر ساعت خواهد بود که این ظرفیت باتری بالاتر از ظرفیت باتری آیفون های 10 موجود است.

قیمت آیفون های 10 جدید نقش مهمی را برای فروش این گوشی ها ایفا خواهند کرد و گفته می شود این گوشی ها با قیمت کمتری از مدل های فعلی فروخته خواهند شد. مدل فعلی آیفون 10 با قیمت شروع 1,000 دلار به فروش می رسد، ظاهراً گوشی های جدید آیفون با صفحه نمایش ال سی دی حدود 700 یا 800 دلار قیمت خواهند داشت. این گوشی همچنین مجهز بهدوربین دوگانه و 3 گیگابایت رم می باشد.
علاوه بر این جزییاتی درباره ی گوشی های آیفون 10 جدید اولد نیز منتشر شده است. این گوشی ها در دو مدل با صفحه نمایش 5.8 اینچی و 6.5 اینچی ارائه خواهند شد. این گوشی ها با 4 گیگابات رم عرضه خواهند شد و دارای باتری بزرگتری حدود 3,300 تا 3,400 میلی آمپر بر ساعت خواهند بود. گوشی های اولد جدید نیز با دو باتری سلولی عرضه خواهند شد.
اطلاعات ذکر شده درباره ی گوشی های آیفون 2018 توسط وب سایت KGI Securities مطرح شده است که سابقه ی درخشانی در رابطه با نشر اخبار درباره ی اپل دارد. انتظار می رود گوشی های جدید اپل در ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی شوند.




منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار