کد خبر: ۱۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 28
به لطف تصاویر مختلفی که به بیرون درز کرده اکنون تا حدودی با طراحی گوشی های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ آشنایی داریم. به تازگی نیز ایوان بلاس معروف رندرهایی از این گوشی ها را منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : با توجه به به این رندرها به نظر می رسد شایعات مربوط به عدم تغییر طراحی این گوشی ها درست بوده است چرا که گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در یک نگاه تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود ندارند و در نتیجه در نگاه اول رندرهای پایین را می توان به سادگی با گوشی گلکسی اس 8 اشتباه گرفت.



در برخی از خبرها گفته شده که حاشیه های کناری در این گوشی کمتر خواهد بود؛ اگر چنین تغییری هم صورت گرفته باشد خیلی قابل مشاهده نیست. گرچه حدس می زنیم تغییرات اصلی مربوط به مشخصات فنی این گوشی باشد. تغییراتی که به واسطه ی آن این گوشی ها بسته به بازاری که در آن عرضه می شوند مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 خواهند بود.
همچنین گفته می شود این گوشی ها دارای دوربین دوگانه اصلی با پشتیبانی از ضبط فیلم های فوق العاده آهسته (اسلوموشن) هستند و به نظر می رسد قابلیت های حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه همچنان ارائه خواهد شد. سامسونگ از رونمایی این گوشی ها در 6 اسفند خبر داده و به گفته ی بلاس، به احتمال زیاد از 25 اسفند وارد بازار خواهند شد.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار