کد خبر: ۱۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 27
همه ی کاربران برای حفظ امنیت و محافظت از داده هایشان به اپلیکیشن های آنتی ویروس در گوشی های هوشمند خود نیاز دارند اما گاهی ممکن است بدون آگاهی اپلیکیشن های جعلی با عنوان آنتی ویرووس ارائه شود و به آلوده کردن گوشی کاربر بپردازد به همین منظور قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن محبوب و معتبر 360 Security برای امنیت بیشتر شما کاربران بپردازیم.

به گزارش آی تابناک : آنتی ویروس 360 Security توسط یک کمپانی چینی ارائه شده است. این اپلیکیشن علاوه بر آنتی ویروس بودن قابلیت های مختلف دیگری را نیز ارائه می کند که می توان به حذف فایل های ناخواسته، مدیریت حافظه، حفاظت در برابر حملات در زمان واقعی و مدیریت برنامه های اشاره کرد. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار خوب و ساده است و با زبان های مختلفی از جمله فارسی ارائه شده است. نکته ی جالب دیگر رایگان بودن این اپلیکیشن است و موضوعی که شاید کاربران را کمی نگران کند وجود تبلیغات در این اپلیکیشن است که لازم است بگوییم که این کمپانی تمامی تبلیغات مربروط به این اپلیکیشن را در جعبه ای در گوشه ی سمت راست برنامه مخفی کرده است در نتیجه کاربران آزرده نخواهند شد.

رابط کاربری360 Security  قطعا یکی از نکات برجسته ی این برنامه است. هنگامی که برنامه را اجرا می کنید، با سه صفحه Boost، Clean و Antivirus در صفحه ی اصلی روبرو خواهید شد و بقیه ویژگی ها و تنظیمات در یک منوی کشویی در سمت چپ آن قرار دارند. در بخش Boost، برنامه های درحال اجرا را مشاهده خواهید کرد که با بستن آنها بخشی از فضای حافظه آزاد خواهد شد. علاوه بر ایجاد فضای خالی در حافظه به ذخیره سازی باتری نیز خواهد پرداخت. در بخش Clean قادر به حذف حافظه Cache اپلیکیشن های نختلف خواهید بود و با قابلیت Antivirus می توانید به بررسی اپلیکیشن های نصب شده بپردازید و ویروس ها، بد افزار ها ونرم افزار های جاسوسی را شناسایی و حذف نمایید. به طور کلی قابلیت های این اپلیکیشن بسیار جذاب و کاربردی است. همچنین با رابط کاربری بسیار خوب، ارائه ی زبان های مختلف و امکانات رایگان و متنوع، نظر کاربران را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن به راحتی قادر به شناسایی بد افزارها، ویروس ها و تروجان خواهد بود و از اطلاعات موجود در گوشی هوشمندتان محافظت خواهد کرد.

محبوبیت اپلیکیشن 360 Security   در بین کاربران

360 Security   امنیت لازم را برای دستگاه شما فراهم می کند و با پاک کردن فایل های ناخواسته و بهینه سازی حافظه عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد. اپلیکیشن 360 Security  در سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن دارای امتیاز 4.6 است و تاکنون بیش از 50 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی و بیش از ا میلیون بار از کافه بازار دانلود و نصب شده است. این اپلیکیشن یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های آنتی ویروس در بین کاربران است. توصیه می کنیم که هر چه سریع تر به دانلود این  اپلیکیشن امنیتی از طریق مایکت بپردازید و از امکانات آن بهره مند شوید.

 




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار