کد خبر: ۱۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 27
اپل نسخه IOS خود را بروز رسانی کرده و حالا شما می توانید از نسخه iOS 11.3 به صورت بتا استفاده کنید. هر چند این نسخه نسبت به ورژن قبلی یعنی iOS 11.2 چیز اضافه تری به صورت واضح ندارد اما ما توانستیم برخی از ویژگی های خوب را در آن وا کاوی کنیم و به شما اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش آی تابناک : با مطالعه این لیست می توانید مطمئن باشید که چیزی که می خواهید دانلود و اجرا کنید چه چیزی بیشتر از آنچه که حالا دارید در بر دارد. با ما همراه باشید.

۱- پیام ها در iCloud در نهایت اینجا هستند

بعد از انتظار ۴ ماهه ای که داشته ایم حالا شاهد این هستیم که پیام ها از آی کلود به سیستم شما راه پیدا کرده اند. در صفحه تنظیمات iCloud شما می توانید تاگل Messages را روشن کنید و بعد وارد اپلیکیشن مسیج شوید و پیام خوش آمد گویی را مشاهده کنید. در نسخه های قبلی لازم بود که شما بخش Messages on iCloud را در تنظیمات اپلیکیشن مسیج فعال کنید. اگر قصد دارید مک خود را با گوشی اپلی تان همگام سازی کنید کافی است که سیستم عامل مک تان در ورژن macOS 10.13.4 beta 1 یا بالاتر باشد.

 پیام ها در iCloud در نهایت اینجا هستند

۲- برای آیفون X شمار Animoji ها به ۱۴ افزایش یافته است

در حال حاضر در آیفون X تنها ۱۰ مدل Animoji وجود دارد که حالا اپل به این لیست ۴ مورد دیگر افزوده که شامل اژدها، خرس، جمجمه و شیر می باشد. به نظر می رسد اپل قصد دارد با انجام این کار وحدت بین المللی هوادارنش را حفظ کند. چرا که این آیتم ها هر کدام به ترتیب به کشورهای چین، روسیه، مکزیک و آفریقا ارتباط پیدا می کند.

برای آیفون X شمار Animoji ها به 14 افزایش یافته است

۳- به زودی می توانید امکان سنجش سلامت باتری را در اختیار داشته باشید

این آیتم در اولین نسخه بتای iOS 11.3 قرار ندارد اما به محض تثبیت ویژگی های این ورژن و ارائه نسخه بعدی، شما می توانید در بخش تنظیمات گزینه Battery را مشاهده کنید. با ورود به این بخش می توانید آیتمی را مشاهده کنید که شاخص سلامت باتری را نشان می دهد. در صورتی که باتری شما نیاز به سرویس گیری داشته باشد در این بخش توصیه های لازم را مشاهده خواهید کرد.

۴- غیرفعال کردن  power throttling ( به زودی )

باتری های ضعیف معمولا به طور پیاپی خاموش می شوند و این می تواند سلامت دستگاه شما را به خطر اندازد. این قابلیت  power throttling  و امکان خاموش شدن آن به راحتی امکان پذیر است و با این بروز رسانی بیشتر وضوح پیدا کرده است. این قابلیت را در نسخه نهایی در اپلیکیشن تنظیمات و بخش Battery مشاهده خواهید کرد.

دارندگان گوشی های  iPhone 6، iPhone 6 Plus، iPhone SE، iPhone 6s، iPhone 6s Plus، iPhone 7 و iPhone 7 Plus قادر خواهند بود پس از بروز رسانی این ویژگی را فعال کنند. هنوز در مورد آیفون ایکس در این باره تصمیم جدی از اپل دریافت نشده است.

۵- ثبت اطلاعات سلامتی با کمک Health Records

این بروز رسانی به شما کمک می کند که در صورتی که ارائه دهندگان خدمات سلامتی که از آن استفاده می کنید با این سرویس همگام باشند می توانید اطلاعات سلامتی خود نظیر وضعیت هایی مثل آلرژی ها، مشکلات دارویی و بیماری ها و نظیر آن را توسط این بخش از آی او اس در اختیار آن ها قرار دهید.

بدین صورت می توانید در تب Health Data وارد Records Health شوید و بعد Get Started را کلیک کنید و وارد حساب کاربری و ارائه دهنده خود شوید و اطلاعات را وارد کنید.

 ثبت اطلاعات سلامتی با کمک Health Records

۶- شما می توانید موسیقی را در چند اتاق با AirPlay 2 کنترل کنید

یکی از قابلیت هایی که به مدت ۴ ماه منتظر آن بودیم AirPlay 2 بوده است. البته این قابلیت بارها در بتاهای قبلی چهره خود را نشان داده اما قرار است این بار به طور قوی تر و با ویژگی های بهتری ارائه شود. این ویژگی در حال حاضر توسط  tvOS 11.3 پشتیبانی می شود اما بعد از بروز رسانی قرار است با HomePod  و کامپوننت های اسپیکر نیز مشارکت داشته باشد تا بتوانید در چند اتاق مختلف با AirPlay 2 موزیک ها را کنترل کنید.

۷- آگاهی بیشتر در زمینه حفظ حریم خصوصی

گاهی اوقات اپل برای انجام اموری روی گوشی های شما نیاز دارد تا به اطلاعات آی کلود شما دسترسی پیدا کند به همین دلیل در چنین اوقاتی برای اینکه رسمیت خود را اعلام کند و به شما بگوید که این دسترسی از طرف اسپمرها نیست، به شما با الگویی اطلاع می دهد که این در خواست از سوی اپل صورت گرفته و اطلاعات شما کاملا در امان است.

آگاهی بیشتر در زمینه حفظ حریم خصوصی

۸- Apple Music به زودی از موزیک ویدیو نیز پشتیبانی خواهد کرد

تا پیش از این Apple Music قادر بود تنها از موزیک پشتیبانی کند اما حالا قرار است طبق گفته های خود اپل از موزیک ویدیو نیز پشتیبانی کند. بدین معنی که شما می توانید موزیک ویدیوی مورد علاقه خود را در آن به اشتراک بگذارید.

۹-تغییر نام iBooks  به Books

به نظر می رسد که اپل قصد دارد که یک تغییر اساسی در این بخش انجام دهد اما همه می دانیم که تغییر باید یکپارچه صورت گیرد. با توجه به اینکه در آیفون و این سیستم عامل جدید، اپل iBooks  را به Books تغییر داده جای تعجب دارد که چرا در مک بوک این گزینه همچنان با نام خود موجود است و از تغییر خبری نیست. شاید اپل در این باره چنان که باید جدی نیست ولی باید منتظر تصمیمات بعدی این شرکت باشیم.

تغییر نام iBooks  به Books

۱۰-اطلاعات بیشتر برای به روز رسانی برنامه وجود دارد

در حال حاضر توسعه دهندگان اپلیکیشن ها تنها قادر هستند که یک یادداشت بر روی اپ ها ارائه دهند اما با این بروز رسانی قادر خواهند بود اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارند تا کاربران به راحتی متوجه شوند که چه چیزی تغییر کرده و در حال دانلود و استفاده چه چیزی با چه ویژگی هایی هستند.

اطلاعات بیشتر برای به روز رسانی برنامه وجود دارد

۱۱- مرتب سازی بررسی ها یا Reviews در اپ استور

شما بیشترین جایی که ممکن است Reviews را ببنید در اپ استور است. شاید تا کنون شاکی بوده اید که چرا همیشه نظرات خاصی در ابتدا نمایش داده می شود اما در این نسخه جدید از IOS شما قادر خواهید بود تا هر گونه که دوست دارید Reviews را مرتب کنید. این دسته بندی ها برای مرتب سازی شامل، مفید ترین، جذاب ترین یا مطلوب ترین، جدیدترین و چالشی ترین می باشد.

مرتب سازی بررسی ها یا Reviews در اپ استور

۱۲- افزایش سرعت App Switcher در آیفون X

به یمن این بروز رسانی، تغییر وضعیت و سوئیچ شدن میان اپ ها در آیفون ایکس سرعت یافته است. این در حالی است که شاید ابتدای کار متوجه تغییر سرعت نباشید ولی بعد از مدتی این سرعت کاملا ملموس خواهد بود به طوری که هرگز دوست ندارید شرایط قبلی را دنبال کنید.

۱۳- بهبود Face ID برای توضیحات اضافی هنگام خرید

زمانی که شما قصد دارید چیزی را نصب کنید یا چیزی را بخرید، با دستوراتی مثل "Double Click to Install” یا "Double Click to Pay”  مواجه هستید که با یک انیمیشن ارائه می شوند. بسیاری از افراد در چنین حالتی توجه ندارند که چه چیزی را باید فشار دهند تا عملیات انجام شود و در این باره به اشتباه می افتند اما اپل این بار با انیمیشن هایی به شما کمک می کند که بتوانید از دکمه های درست استفاده کنید و کار را به اتمام برسانید.

 بهبود Face ID برای توضیحات اضافی هنگام خرید

بدین صورت می توان گفت که اپل در بروز رسانی جدید توانسته ۱۸ مورد به تغییرات قبلی بیفزاید که ما در این بخش به ۱۳ مورد از مهم ترین ها پرداختیم.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.





منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار