کد خبر: ۱۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 27
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای بازدید از طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان وارد شهرستان جهرم شد و مورد استقبال معاون استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی شهر جهرم و مسئولین محلی قرار گرفت.

به گزارش آی تابناک : سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای بازدید از طرح‌های صنعتی و فناور شرکت‌‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور شهرستان جهرم، وارد این شهر شد و مورد استقبال معاون استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی شهر جهرم و مسئولین محلی قرار گرفت.

افتتاح اتاق تمیز یک شرکت دانش‌بنیان

ستاری در این سفر، نخست با حضور در شهرک صنعتی جهرم، ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان نادرطب، اتاق تمیز این شرکت‌ دانش‌بنیان را افتتاح می‌کند.

همچنین در ادامه سفر خود به فارس، از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور جهرم بازدید و با فعالان فناور مستقر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، همچنین طی نشستی با مسئولین دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران این استان دیدار می‌کند و درباره توانمندی‌ها، ظرفیت‌های استانی، چالش‌ها و دغدغه‌های استان گفت و گو می‌کنند.

حضور در شیراز

ستاری همچنین در آخرین بخش از سفر خود به استان فارس، همراهی با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در شیراز در شورای اداری استان فارس شرکت می‌کند.





منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار