کد خبر: ۱۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 26
اطلاعات جدید به‌دست آمده شایعات قبلی در خصوص معرفی پرچم‌دار جدید HTC در بارسلونا را رد می‌کند.

به گزارش آی تابناک : پرچم‌دار جدید HTC که بر اساس شایعات HTC U12 نام دارد، در همایش جهانی موبایل (MWCC) در  بارسلونا معرفی نخواهد شد. این اطلاعات از یکی از کارمندان این شرکت به دست آمده است. این منبع ضمنا اعلام کرده است که HTC قصد دارد طی مراسمی جداگانه بعد از MWC اقدام به رونمایی از پرچم‌دار جدید خود کند؛ اما در خصوص تاریخ این مراسم اعلامی صورت نگرفته است. این احتمال وجود دارد ماه مارس یا آوریل شاهد رونمایی از HTC U12 باشیم؛ البته این نام هنوز تأیید رسمی نشده است؛ اما به احتمال زیاد پرچم‌دار بعدی این شرکت U12 نام خواهد داشت.

برخی شایعات از معرفی این گوشی در MWC 2018 خبر داده بودند. این در حالی است که برخی دیگر مدعی شدند که شرکت تایوانی قصد ندارد پرچم‌دار خود را همزمان با سامسونگ اس ۹ و اس ۹۹ پلاس و در یک رویداد رونمایی کند. این احتمالا به این دلیل است که HTCC نمی‌خواهد زیر سایه‌ی سامسونگ قرار گرفته و مراسم معرفی پرچم‌دار جدید خود را تحت‌الشعاع مراسم رونمایی سامسونگ از پرچم‌داران خود قرار دهد. گذشته از این، تاکنون چندین تصویر از HTC U12 منتشر شده است که البته این تصاویر سنخیت چندانی با هم ندارند. به همین دلیل، خیلی مطمئن نیستیم که در نهایت با چه دستگاهی مواجه خواهیم شد؛ اما به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید شرکت تایوانی شباهت زیادی به نسخه‌ی قبلی خود یعنی HTC U11 Plus خواهد داشت. از سوی دیگر، از آن‌جایی HTCC تمایل زیادی  به حذف حاشیه‌ی اطراف نمایشگر نشان داده است، احتمالا در گوشی جدید شاهد انتقال حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه خواهیم بود. از احتمالات دیگر استفاده از شیشه و فلز در طراحی گوشی و داشتن گواهی IP68 به معنی مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

اچ تی سی یو 11 / HTC U11

در ماه می سال گذشته، HTC گوشی U11 را معرفی کرد که حاشیه‌های نسبتا زیادی داشت به و اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه مجهز بود. این دستگاه به هیچ وجه زشت نبود؛ اما یو ۱۱ پلاس به نسبت، گوشی بهتری از لحاظ طراحی از کار در آمد. احتمالا به همین دلیل است که شرکت تایوانی قصد دارد یو ۱۲ را بیشتر بر پایه‌ی یو ۱۱ پلاس طراحی و تولید کند تا یو ۱۱. گوشی HTC U11 با صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی و qHD عرضه شد. حال آنکه می‌توان با اطمینان گفت که یو ۱۲۲ با صفحه‌نمایشی بزرگتر با حاشیه‌های باریک‌تر و نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه خواهد شد. اسنپدراگون ۸۴۵۵ به احتمال قریب به یقین پردازنده‌ی مورد استفاده در این دستگاه است و انتظار می‌رود با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی شود. اندروید ۸.۰ اریو به همراه محیط کاربری اختصاصی HTC یعنی Sense UI نیز نرم‌افزار یو ۱۲۲ را تشکیل خواهند داد.




منبع : androidheadlines 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار