کد خبر: ۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 30
تمامی گیمرهایی که تا کنون مشتاقانه منتظر انتشار نسخه رایانه یا PC بازی محبوب Rise of Tomb Rider از سری بازیهای Tomb Rider بودند، از شنید این خبر که اکنون این بازی به شکل رسمی برای PC منتشر شده و احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر به بازار ایران خواهد رسید خوشحال خواهند شد.

تمامی گیمرهایی که تا کنون مشتاقانه منتظر انتشار نسخه رایانه یا
PC بازی محبوب Rise of Tomb Rider از سری بازیهای Tomb Rider بودند، از شنید این خبر که اکنون این بازی به شکل رسمی برای PC منتشر شده و احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر به بازار ایران خواهد رسید خوشحال خواهند شد.

در همین حال این بازی به شکل آنلاین به بهای 54 دلار قابل دانلود از Windows Store است و با تخفیف 10 درصدی نیز در این بازار همراه شده.

در مورد مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای این بازی باید گفت که Rise of Tomb Rider بر روی ویندوز 10 (تنها نسخه 64 بیت) با آپدیت ماه نوامبر اجرا میشود و حداقل مشخصات سخت افزاری زیر از سوی مایکروسافت برای اجرای آن پیشنهاد شده است:

  • پردازشگر: Intel Core i3-2100 or AMD Phenom II X4 945
  • کارت گرافیکی: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB
  • میزان رم: 6 گیگابایت
  • میزان حافظه بر روی دیسک: 35 گیگابایت و DX11

همچنین گفتنی است که در این بازی از تکنولوژیهای رندر گرافیکی جدیدی بهره گرفته شه است که کیفیت و جلوه صحنه های بازی را دو چندان کرده و نمایی فوق العاده جذاب و نزدیک به واقعیت از این بازی ارائه میکند. در ویدئوی زیر ضمن مشاهده دموی بازی میتوانید به ویژگیهای گرافیکی به کار گرفته شده در آن نیز آشنا شوید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار