کد خبر: ۱۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 24
اگر به دنبال گوشی های هوشمند برتر و در عین حال ارزان قیمت هستید توصیه می کنیم که این مطلب را تا پایان بخوانید. در این مطلب علاوه بر معرفی برترین گوشی های هوشمند و ارزان قیمت در سال ۲۰۱۸ به نحوه انتخاب گوشی های هوشمند مقرون به صرفه نیز خواهیم پرداخت.

به گزارش آی تابناک : شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند، معمولا گوشی هایی را به عنوان گوشی های پرچمدار خود تولید و ارائه می کنند. این کوشی ها در واقع از جمله گوشی هایی هستند که بهترین طراحی، بهترین کیفیت و قابلیت های بسیار زیادی را به کاربر ارائه می دهند اما در عین حال قیمت این گوشی ها گران تر از سایر گوشی های تولید شده ان برند محسوب می شود. اما قالب شرکت های تولید گننده گوشی های همراه، در تولیدات خود دسته ای از محصولات را ارائه می دهند که می توانند از نظر کیفیت و قابلیت ها با گوشی های پرچم دار آن برند رقابت کنند اما قیمت کمتر و مناسب تری دارند. در فهرستی که در ادامه ارائه می دهیم، به معرفی گوشی های هوشمندی خواهیم پرداخت که در عین داشتن قابلیت ها و توانایی بسیار بالا، قیمت ارزان و مناسبی دارند.

  • وان پلاس تی ۵

گوشی .ان پلاس از جمله گوشی های با کیفیت و دارای قابلیت های بالایی است که قیمت پایین و مناسبی دارد. این گوشی ها یکی از موفق ترین گوشی های تولید شده از لحاظ کیفیت و قابلیت های منحصر به فرد در کنار قیمت مناسب شناخته شده است. یکی از خصوصیات گوشی های هوشمند ارزان قیمت این است که ادعا می کنند می توانند با گوشی های برندهای معروفی مثل گوگلف سامسونگ و ال جی رقابت کنند اما کمتر برندی است که تولید کننده گوشی های هوشمند ارزان قیمت باشد و خودر ا به عنوان یک برند جهانی معرفی نماید. وان پلاس از جمله برندهایی است که توانسته با وجود تولید گوشی های اران قیمت خود را به عنوان یک برند جهانی و پر طرفدار معرفی نماید. گوشی وان گلاس تی ۵ یک گوشی هوشمند با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگ رم است. بدنه این کوشی تمام آلومینیوم است و طراحی ظاهری آن بسیار زیبا و خاص است.

  • آنور ویو ۱۰

این گوشی که تولید شرکت هوآوی است به عنوان یکی از گوشی های پر طرفدار این برند و رقیب هوآوی میت ۱۰ پرو شناخته شده است. قیمت گوشی آنور ویو ۱۰ در حدود نصف قیمت گوشی هوآوی میت ۱۰ است اما صفحه نمایشف چیپ ست، نرم افزارها و تنظیمات دوربین این دو گشوی دقیقا مشابه و یکسان است. تنها تفاوت میان این دو گوشی بدنه آنها است که در اولی بدنه از فلز و در دومی بدنه از شیشه ساخته شده است. طرایح و ظاهر این گوشی بسیار زیابتر از گوشی وان پلاس تی ۵ است.

  • آیفون اس ای

این گوشی ها، در واقع چیزی بین گوشی های  آیفون ۵S و گوشی های ۶S است. ظاهر این گوشی ها شبیه به گوشی های ۵S است که دارای صفحه نمایش ۴ اینچی هستند اما از لحاظ کارآیی و عملکرد شبیه گوشی های ۶S هستند. دوربین تعبیه شده در این گوشی ها دارای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی است که قابلیت ثبت و ضبط ویدیو های ۴K را دارد. با وجود اینکه این گوشی ها به نوعی تلفیقی از گوشی های آیفون ۵S و ۶S است اما از نوع ارزان ترین گوشی های آیفون به حساب می آیند.

  • گلکسی A3 سامسونگ

این گوشی یکی از کوچکترین گوشی هایی است که در حال حاضر در خط تولید گلکسی توسط شرکت سامسونگ تولید می شود. این گوشی از جمله گوشی های ارازان قیمت سامسونگ و در عین حال دارای قابلیت ها و کیفیت منحصر به فرد است. پردازنده این گوشی ها از نوع گردازنده ۸ هسته است که دارای ۲ گیگ رم است. در این کوشی ها امکان استفاده از حافظه های اس دی نیز وجود دارد. باتزی گلکسی A3 از نوع باتری های ۲۳۵۰ میلی آمپر است که به راحتی می تواند ۴۸ ساعت شارژ در خود نگه دارد.

  • موتورلا موتو جی ۵

گوشی های سری جی موتورلا عمدتا به هدف ارائه گوشی های ارزان قیمت ولی با کیفیت توسط این برند به بازار ارائه شده اند. به خصوص گوشی های جی ۵ این شرکت از جمله گوشی هایی هستند که با وجود قیمت ارزان دارای قابلیت ها و عملکرد فوق العاده هستند. وضوح تصویر این گوشی ها ۱۰۸۰ پیکسل است و پرازنده آن ها نیز اط نوع پردازنده های ۸ هسته ای است. در این گوشی ها از رم ۳ گیگ استافده شده است.

  • آنور ۷X

یکی دیگر از گوشی های منحصر به رد آنور گوشی های ۷X است که با وجود قیمت گایین دارای قابلیت های بسیار منحصر به فردی است. این گوشی دارای هر امکانی که بتوان آن را در گوشی های ارزان قیمت یافت و حتی بیشتر از آن است. صفحه نمایش این گوشی ها از نوع بنزل است و در آن سیستم دوربین دو گانه تعبیه شده است. طول عمر باطری آن بسیار زیاد است به طوری که به راحتی تا دو روز بدون شارژ مجدد شارژ دارد. این گوشی ها حتی برای انجام بازی های موبایلی که نیاز به پردازنده بالایی دارند مناسب هستند.

  • سونی اکسپریا ای ۵

ظاهر این گوشی درست شبیه سایر ظاهر سایر گوشی های سونی است. طراحی و جنس مواد استفاده شده برای بدنه این گوشی ها بسیار محکم و مقاوم است. یکی از ویژیگی های منحصر به فرد این گوشی قیمت ارزان آن در برابر کیفیت و کارآیی بالای آن است.






منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار