کد خبر: ۱۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 23
گوگل به تازگی و با انتشار یک به‌روزرسانی، قابلیتی به نام Speed Labels را به اندروید ۸.۱ اضافه کرده است. این قابلیت می تواند تخمینی از سرعت وای فای های عمومی را در اختیارتان قرار بدهد تا با توجه به این اطلاعات، بتوانید سریع ترین آن ها را برای اتصال برگزینید.
به گزارش آی تابناک : با انتشار این قابلیت که از امروز آغاز شده، هر وقت که وارد صفحه تنظیمات وای فای شوید شبکه های اطراف تان با تگ های خیلی سریع، سریع، OK و کند علامت گذاری خواهند شد که هر کدام از این تگ ها معنی خاصی دارند.

به عنوان مثال، شبکه ای که توسط گوگل با تگ کند علامت گذاری شده امکان برقراری تماس صوتی و ارسال متن را به شما می دهد. اما با اینترنت OK قادر به خواندن صفحات اینترنتی، استفاده از شبکه های اجتماعی و استریم موزیک هم خواهید بود.

با توجه به این موضوع، مسلما تگ های سریع و خیلی سریع به این معناست که می توانید ویدیوهایی با کیفیت های بسیار بالا را هم استریم کنید. قابلیتی که گفتیم در حال حاضر برای دیوایس های گوگل پیکسل، پیکسل XL، پیکسل ۲، پیکسل ۲ XL، نکسوس 5X و نکسوس 6P مبتنی بر اندروید ۸.۱ منتشر شده و به طور پیش فرض فعال می شود.

البته در صورتی که خواستار غیر فعال کردن آن هستید، می توانید از تنظیمات دستگاه مسیر  Network & Internet Wi-fi Wi-fi Preferences Advanced Network rating provider را دنبال کرده و در نهایت گزینه None را انتخاب کنید.

همچنین باید بدانید که شبکه های وای فای محافظت شده با این قابلیت نمی توانند از نظر سرعت رتبه بندی شوند.




منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار