کد خبر: ۱۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 23
شرکت اپل، چیزهای زیادی را فدا کرد تا مطمئن شود دوربین TrueDepth با قابلیت تشخیص سه بعدی در آیفون X به بهترین شکل ممکن عمل کند. حالا با گذشت مدتی از رونمایی گوشی آیفون 10 به نظر میاید که این همه تلاش واقعاً ارزشش را داشت. اپل آنقدر از تکنولوژی Face ID و عملکرد بدون نقص آن اطمینان داشت که سنسور لمسی Touch ID و دکمه فیزیکی هوم را از گوشی آیفون 10 حذف کرد تا صفحه نمایشی بزرگتر را به طرفداران خود هدیه دهد.

به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی های جذابی که با دوربین TrueDepth به گوشی آیفون 10 اضافه شد، انیموجی است که به کاربران اجازه میدهد با چهره  خودشان استیکرهای مخصوص بسازند و حتی ویدئویی با این شکلک ها بسازند و با دیگران به اشتراک بگذارند و یا به عنوان آوتار در آی مسیج به اشتراک بگذارند. اما آیا این همه زحمت برای چنین تکنولوژی ای ارزش داشت؟

حداقل به نظر میرسد که مدیرعامل اپل، تیم کوک از اختراع این تکنولوژی خیلی خوشحال است. او که قرار است در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشگاه Duke سخنرانی کند، خبر این رویداد را در ویدئویی که تمام شخصیت های آن انیموجی هستند اعلام می کند. تیم کوک احتمالاً معروفترین شخصی است که در این دانشگاه درس خوانده و فارغ التحصیل شده است. بنابراین قابل پیش بینی است که چرا کوک سخنرانی در این مراسم را قبول کرده است، اما اینکه او با چهره یک روباه هیجان زده این خبر را اعلام میکند و حتی رئیس دانشگاه را نیز با خود همراه کرده است، نشان میدهد که اپل تا چه اندازه از قابلیت های دوربین TrueDepth آیفون 10 که ویژگی های فیس آیدی و انیموجی را به ارمغان آورده، احساس غرور می کند.

در پایان می توانید این ویدئوی کوتاه و بامزه را با حضور تیم کوک مشاهده بفرمایید:




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار