تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 22
اپلیکیشن پیام‌رسان لاین هم به تازگی درصدد ایجاد یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی است.
به گزارش آی تابناک : این روزها که بازار ارز مجازی و رمزنگاری شده موسوم به بیت‌کوین بسیار داغ شده است و همه جا خبرهایی از ارزش بالای این ارز و سرمایه‌گذاری‌های متعدد در آن شنیده می‌شود، دولت‌های بسیاری نیز درباره سرمایه‌گذاری در این ارز مجازی که در اصل واقعیت ندارد، به مردم و شهروندان خود اخطار داده‌اند و همواره از ارزش پوچ و حبابی شکل آن سخن گفته‌اند.

حالا گزارش شده است که اپلیکیشن پیام‌رسان لاین هم که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان برای کاربران ژاپنی و بسیاری از کشورهای دیگر است، هم تصمیم گرفته در عرصه ارزهای رمزنگاری شده پا گذاشته و پلت‌فرم‌های شبیه به بیت‌کوین ماینینگ یا کسب و استخراج ارز مجازی رمزنگاری شده را به طور اختصاصی برای خود ایجاد کند.

به گفته منابع آگاه، متخصصان و مدیران این پیام‌رسان که دفتر آن در شهر توکیوی ژاپن مستقر شده است، هم اکنون در حال مذاکره با شرکت‌های دیگری هستند که در زمینه ایجاد و استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده فعالیت می‌کنند. لاین خواستار افزودن امکان تبادل و کسب ارزهای دیجیتالی به پلت‌فرم اختصاصی خود تحت عنوان "لاین پرداخت" یا Line Pay است تا به کاربرانش این امکان را بدهد تا علاوه بر پرداخت‌های معمول میان بانکی، بتوانند با استفاده از ارزهای مجازی پرداخت‌های خود را انجام داده و همچنین به استخراج آن بپردازند.

پلت‌فرم لاین پرداخت امکانی است که در سال ۲۰۱۴ میلادی بوجود آمد تا به کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان اجازه بدهد بتوانند در سراسر ژاپن به تبادلات بانکی و مالی اقدام کنند. در ماه مه سال گذشته میلادی، تعداد کاربران این پلت‌فرم در ژاپن به ۳۰ میلیون کاربر رسید.

ارزش سهام اپلیکیشن پیام‌رسان لاین به ۱۰.۷۵ میلیارد دلار می‌رسد و این پیام‌رسان ۱۶۸ میلیون کاربر فعال در ماه دارد که بیشتر آنها در کشورهایی نظیر ژاپن، تایوان، تایلند و اندونزی هستند.

 


منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار