کد خبر: ۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 22
در مقاله بهترین بازی های اندروید دی ماه، بازی اعتیاد‌آور «فندق» را داریم و نگاهی به جمعی از بازی‌های ساده اما زیبا انداخته‌ایم.

به گزارش آی تابناک : یک ماه دیگر گذشت و باری دیگر با فهرست بهترین بازی‌های اندروید رایگان منتشر شده همراه شما هستیم. در ابتدای مقاله بازی جذاب، اعتیادآور و البته ایرانی فندق را داریم که به دلیل ارائه‌ی محتوایی جذاب در مدت زمان کوتاهی بیش از ۲۰۰ هزار بار از طریق کافه بازار دانلود شده است که نشان از ارائه‌ی محتوایی خوب توسط سازنده بازی می‌دهد. از سوی دیگر در ماه گذشته بازی Arena of Valor را داشتیم که با ویژگی PvP لذت بخشی که ارائه می‌دهد، قادر است تا تجربه‌ای مشابه با بازی League of Legend را در گوشی‌های موبایل فراهم کند. دی ماه همینطور شاهد عرضه سومین شماره از یکی از بامزه‌ترین سری‌های موبایل بودیم. بازی Dumb Ways To Die 3 : World Tour هنوز هم با روش‌های خنده‌دار، راه‌های احمقانه‌ای را  برای مردن به بازیکنان نشان می‌دهد که حسابی قادر به سرگرم کردن شما خواهد بود.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

بازی فندق

فندق- اسپانسر

بازی فندق، از آن دست بازی‌های جمع‌وجور اما شدیدا اعتیادآور است که با به حرکت در آوردن سلول‌های خاکستری ذهن شما، اجازه می‌دهد تا با اتصال حروف به یکدیگر، کلماتی معنادار را بسازید. بازی از همان ابتدا با موسیقی و روند بازی ساده، اما دوست‌‌داشتنی‌اش، کاری می‌کند تا بدون وقفه به دنبال کلمات بگردید و صندوقچه‌های جوایز را برای به دست آوردن سکه باز کنید. بازی فندق، در مجموع ۴۸ فصل دارد و هر فصل شامل مراحل متنوعی می‌شود. با ورود به مرحله باید سعی کنید تا با اتصال حروف به یکدیگر کلماتی معنا دار پیدا کنید. هر مرحله تعداد مشخصی کلمه دارد که برخی از آنها به صورت منحصر به فرد، تعدادی سکه را به عنوان جایزه اهدا می‌کنند. اما فندق،‌ محتوا یا ویژگی‌هایی دارد که آن را با بازی‌های مشابه متفاوت می‌کند. به عنوان مثال در صورتی که در پیدا کردن یکی از کلمات با مشکل روبه‌رو شوید، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ای که در بازی در دسترس‌تان قرار گرفته از اعضای خانواده و دوستان خود برای پیدا کردن کلمه، کمک بگیرید. از سوی دیگر فندق دارای راهنمایی برای یافتن کلمات است که با استفاده از سکه قادر به استفاده از این راهنما هستید. تازه بازی به شما اجازه می‌دهد تا با پیدا کردن کلمات بیشتر که مخفی هستند، به دنبال اسرار کلمات مخفی بروید و با آنها آشنا شوید. چالش‌های روزانه فندق ویژگی دیگری است که بازیکنان را وارد چالشی برای پیدا کردن کلمات معنا‌دار در مدت زمانی کوتاه و در دو نیمه می‌کند که در آخر می‌توانید کلی امتیاز جمع کنید و سکه جایزه بگیرید. این چالش‌ها روزانه‌ هستند و هر روز یک مرحله زماندار را تجربه می‌کنید! قابلیت دسترسی به مراحل مختلف برای کشف رمز و راز آنها یا کشف کلمات پنهان در مراحل برای دریافت سکه‌ی بیشتر، از جمله‌ی ویژگی‌های بازی شدیدا اعتیادآور فندق هستند. بازی فندق تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بار از کافه بازار دانلود شده است.

دانلود بازی اندروید فندق

بازی Arena of Valor

Arena of Valor: 5v5 Arena Game

بازی Arena of Valor تجربه‌ای مشابه با بازی DOTA را به گوشی‌های موبایل آورده است

مشکلات استفاده از کنترلرهای لمسی نتوانسته در طول سال‌های گذشته مانع انتشار بازی های موبایل متنوع در سبک‌های مختلف شود و استودیوهای بازیسازی با الهام از بازی‌هایی پی‌سی و کنسول‌ها، اقدام به توسعه و انتشار انواع و اقسام بازی‌ها ‌کرده‌اند. اگر از طرفداران بازی‌های MOBA باشید، حتما با بازی Vainglory آشنا هستید، بازی با کیفیت و خوش‌ ساختی که در اندک زمانی به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرد و با بروزرسانی‌های مختلف همچنان از جمله محبوب‌ترین بازی‌های اندروید و iOS است. اما اگر به دنبال تجربه‌ای جدید و با کیفیت می‌گردید، اخیرا شاهد عرضه بازی متفاوت و عظیمی به نام Arena of Valor: 5v5 Arena Game بودیم که قرار است تا تجربه بازی‌های MOBA در گوشی‌های همراه را وارد مرحله‌ جدیدی کند. در این بازی پنج در مقابل پنج، امکان دسترسی به انبوهی از قهرمان‌ها برای تجربه یک مبارزه 5v5 کلاسیک را دارید. نبرد‌های بازی مانند DOTA و League of Legend در سه مسیر انجام می‌گیرند و شاهد المان‌های مشابهی میان این بازی با سایر بازی‌ها هستیم. بازی دارای مسابقات ۱۰ دقیقه و مچ‌میکینگ سریع است که به واقع جذاب و خواستنی هستند. اگر به دنبال تجربه MOBA با کیفیت، با گرافیک بالا و در نهایت انیمیشن‌های فوق‌العاده هستید، حتما بازی Arena of Valor: 5v5 Arena Game را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Arena of Valor: 5v5 Arena Game

بازی  Dumb Ways To Die 3 : World Tour

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

سری Dumb Ways To Die به ویژه به دلیل محتوای غنی و طراحی ساده اما منحصر به فردی که دارند، توانسته محبوبیت زیادی را میان بازیکنان موبایل پیدا کند. در این بازی وظیفه‌ی شما نجات شخصیت‌های آشنای این مجموعه است که در خطر مرگ هستند و باید با دقت آنها را از خطری نجات دهید که در انتظارشان است. حال سومین شماره از این مجموعه با نام Dumb Ways To Die 3 : World Tour برای اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی نیز مانند سابق باید مراقب باشید تا شخصیت‌های بازی کشته نشوند. پرواز با هواپیمای یک ملخه، فرار از دست مارها و امکان ورود به شهر‌های مختلف برای آزادسازی محتوای جدید، از جمله ویژگی‌های این بازی هستند که با آنها روبرو خواهید شد. دوربین بازی این بار از دید سه بعدی نیز قابل تجربه است و به عنوان مثال در یکی از مراحل باید یکی از شخصیت‌های بازی را در حالی که مشغول اسکی‌بازی است، هدایت کنید. سکه‌ها و جمع‌آوری آنها دیگر بخش مهم بازی Dumb Ways To Die 3 : World Tour است. با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید خانه‌های جدیدی را آزاد کنید و با تعمیر آنها به مراحل جدید و در حقیقت روش‌های مردن جدید دسترسی پیدا کنید. اما موسیقی نیز دیگر بخش مهم بازی Dumb Ways To Die 3 : World Tour است که به خوبی پتانسیل درگیر کردن بازیکنان را دارد. بازی Dumb Ways To Die 3 : World Tour یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود بازی اندروید Dumb Ways To Die 3 : World Tour

بازی Geometry Dash SubZero

Geometry Dash SubZero

بعد از موفقیت بازی Geometry Dash Meltdown و دانلود بیش از ۵۰ میلیونی این بازی در گوگل پلی که مورد حمایت بسیاری از بازیکنان نیز قرار گرفته، حال استودیوی راب‌تاپ، بازی جدیدی را از این مجموعه، اینبار اما با پسوند ساب‌زیرو منتشر کرده است. بازی Geometry Dash SubZero همان ویژگی‌های گذشته یعنی تطبیق ریتم و حرکات بازیکنان را حفظ کرده است و اینبار اما شاهد مراحل دیوانه‌وار بیشتری در این بازی ریتمیک هستیم. در بازی اندروید و ایفون Geometry Dash SubZero باید شخصیتی چندضلعی را برای عبور از مسیر‌های ناهموار کنترل کنید. وجود مراحل اصلی در کنار مراحلی که توسط بازیکنان ساخته شده است، Geometry Dash را به گزینه‌ای برای تجربه‌ طولانی مدت تبدیل می‌کند تا در کنار هنر طراحی، گوش‌های شما نیز با نوت‌های زیبا نوازش شود. چالش‌های هر مرحله در کنار بخش بصری و موزیک‌های فوق‌العاده در هارمونی کاملی با گیم‌پلی قرار دارند و اگر از بازی‌های چالشی و موزیکال لذت می‌برید، حتما Geometry Dash SubZero را نیز تجربه کنید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل‌پلی دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Geometry Dash SubZero

بازی Gibbets: Bow Master

Gibbets: Bow Master

برخی بازی‌ها هستند که در نگاه اول کمی ساده و بی محتوا به نظر می‌رسند و دروغ چرا، بازیکن را ترغیب به دانلود و تجربه بازی نمی‌کنند. بازی Gibbets: Bow Master،‌ ساخته استودیوی هیروکرفت (HeroCraft) نیز از این دست بازی‌های عجیب است که هرچند ابتدا یک بازی ساده و زودگذر به نظر می‌رسد، اما بعد از نصب متوجه می‌شوید که محتوای سرگرم‌کننده خوبی را در خود جای می‌دهد. در جریان بازی باید افرادی را که به دار آویخته شده‌اند، نجات دهید! بازی مکانیزمی مشابه با بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds دارد. در این بازی باید با کمک یک تیرکمان، به سمت طناب‌ها شلیک کنید تا با پارشه شدن طناب‌‌ها شخصیت نجات پیدا کند. بازی در زمینه طراحی نیز ساده اما زیبا است و قادر است تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در بالای سر هریک از افرادی که از طناب دار آویخته شده‌اند، نوار زمان کشته شدن آنها قرار دارد که با اتمام این زمان، آنها کشته خواهند شد. در نتیجه باید به سرعت با تنظیم کمان، این انسان‌ها را نجات دهید. هرچند طراحی بازی کودکانه به نظر می‌رسد، اما محتوای آن این بازی را بیشتر مناسب بزرگسال می‌کند. فراموش نکنید که بازی Gibbets: Bow Master همچنان در مرحله آزمایشی است و در نتیجه رفع مشکلات آن زمان‌بر خواهد بود. اگر آیفون یا آیپد دارید، می‌توانید بازی Gibbets 2 را از استودیوی HeroCraft دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Gibbets: Bow Master

بازی  Grand Battle Royale: Pixel War

 Grand Battle Royale: Pixel War

با چتر به داخل منطقه بپرید و با برداشتن تجهیزات برای زنده ماندن تلاش کنید

موج به راه افتاده برای انتشار بازی‌های بتل‌رویال به دنبال موفقیت چشم‌گیر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در طول چندماه گذشته به پلتفرم‌های موبایل نیز سرایت کرده است و شاهد انتشار بازی‌های متنوعی با محوریت بتل رویال بوده‌ایم. یکی از این بازی‌های که اخیرا با الهام از دوبازی PUBG و ماینکرفت ساخته شده است،‌ بازی Grand Battle Royale است. در نقشه‌ای عظیم به صورت جهان باز، بازی کنید و با زنده ماندن از حملات دشمنان، مهارت‌های خودتان را برای رویارویی با دشمنان بهبود ببخشید. با ورود به جزیره‌ای خالی از سکنه، تجهیزات مورد نیازتان را پیدا کنید و با قتل‌عام دشمنان، پیروز رقابت شوید. بازی از بسیاری جهات شباهت زیادی به پابجی دارد و اگر پیش از این به تجربه پابجی پرداخته باشید، به راحتی با این بازی نیز ارتباط برقرار می‌کنید. بازیکنان بدون تجهیزات خاصی وارد منطقه می‌شوند و باید به سرعت به دنبال آیتم‌های مورد نیاز خود بروند. وجود سلاح‌های متنوع از کلت گرفته تا شات‌گان و سایر سلاح‌ها، تنوع زیادی به بازی داده است و بازیکنان باید به مرور به قابلیت‌های هر یک از سلاح‌ها دست پیدا کنند. این بازی اکنون با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید Grand Battle Royale: Pixel War

بازی Gunstar Heroes Classic

Gunstar Heroes Classic

سگا فوراور بدون شک یکی از بهترین ایده‌های سگا برای زنده نگه داشتن بازی‌های کلاسیکش است و از زمان آغاز این پروژه، شاهد انتشار رسمی بازی‌های کلاسیک زیبایی برای اندروید و آیفون هستیم. بعد از انتشار Street of Rage Calssic در دو هفته‌ی گذشته، اخیرا سگا بازی Gunstar Heroes Classic را که پیش از این برای سگا جنسیس و مگا درایو منتشر شده بود، برای اندروید و iOS منتشر کرد. بازی از جایی آغاز می‌شود که ژنرال دیوانه با حمله به سیاره به دنبال سلاح قدرتمندی است و قصد دارد تا تمام نیروهای سیاره را به زانو در بیاورد. حال شما باید در نقش برادران قرمز و آبی با استفاده از سلاح‌های ترکیبی خود با او مقابله کنید و مانع پیشروی ژنرال شوید. در جریان بازی قادر به استفاده از ۱۴ سلاح مختلف در چهار نوع متفاوت هستید و حتی می‌توانید به صورت لوکال و با پشتیبانی از قابلیت Cross-Platform به صورت چندنفره از طریق وای‌فای به انجام بازی بپردازید. بازی در مجموع هفت مرحله دارد که باید به مرور آنها را آزاد کنید. هرچند تجربه بازی رایگان است، اما برای حذف تبلیغات باید اقدام به انجام خریدهای درون برنامه‌ای کنید.

دانلود بازی اندروید Gunstar Heroes Classic

بازی Fit

Fit

در فهرست بهترین بازی‌های رایگان اندروید دی، شاهد حضور بازی‌های جمع‌و‌جور، کوچک، اما شدیدا اعتیادآور بودیم. به ویژه به دلیل حضور دو بازی از استودیوی کچاپ و انتشار بازی‌هایی مشابه از استودیوهای دیگر، دی ماه را می‌توانیم برای علاقمندان به بازی‌های رکوردزنی، عالی قلمداد کنیم. بازی Fit داستان انسان‌هایی رقصان است که روی اشکال هندسی قرار گرفته‌اند و در تلاش‌ هستند تا با پیوستن به هم‌نوع‌های دیگر خود، شادی‌های یکدیگر را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر به شادی بپردازند. سادگی و زیبایی بازی‌های کچاپ در Fit نیز حفظ شده است و شما می‌توانید تنها با ضربه روی نمایشگر به تجربه بازی بپردازید. شیوه‌ی گیم‌پلی بازی، Fit را برای تجربه در اتوبوس، مترو و تاکس مناسب کرده است و تنها با استفاده از یک دست قادر به انجام بازی خواهید بود. یکی از ویژگی‌های بازی امکان تغییر دادن ظاهر انسان‌های شاد بازی است که برای این کار احتمالا مجبور به انجام خریدهای درون برنامه‌ای خواهید شد.

دانلود بازی اندروید Fit

بازی Prizefighters

Prizefighters

در جریان بازی باید با لمس چهار گوشه‌ی نمایشگر، از حرکات حریف جاخالی دهید و مشت‌های خود را به سمت حریف روانه کنید

بازی بوکس Prizefighters، محصولی آرکید و زیبا است که در آن بدون پیچیدگی، به انجام مسابقات بوکس می‌پردازید. مشت بزنید، دفاع کنید و با یک جاخالی جانانه، مشتی را روانه چانه‌ی حریف کنید. بازی دارای مکانیگ گیم‌پلی متفاوتی است که در آن نمایشگر به چهار بخش مختلف برای ضربه زدن به صورت و شکم تقسیم می‌شود. به عبارتی با لمس سمت راست، دست راست و با لمس سمت چپ نمایشگر، می‌توانید مشتی را با دست چپ خود به حریف وارد کنید. با وجود ظاهر بی آلایش، گیم‌پلی بازی نکات ریزی مانند سطح سلامتی، استقامت و گیج کردن حریف دارد که باید با دقت کردن به هر کدام از آنها، راحت‌تر دشمنان را از بین ببرید. تنوع ظاهری حریفان، حالت Career و دشمنانی که به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند، هر یک از رقابت‌ها را با دیگری متفاوت کرده است. بازی همینطور شامل درخت مهارت‌ها می‌شود که با کمک آن می‌توانید مهارت شخصیت خود را ارتقاء دهید. Prizefighters همینطور از حالت بازی عمودی و افقی پشتیبانی می‌کند که با توجه به شیوه‌ی بازی خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

دانلود بازی اندروید Prizefighters

بازی Morze Path

Morze Path

یکی دیگر از بازی‌های جمع‌جور و البته رایگان دی ماه بی شک بازی Morze Path بود که آنچنان که باید دیده نشد. در این بازی که مشابه آن را پیش از این نیز در بازی‌های موبایل دیده بودیم، وظیفه‌ی هدایت یک مکعب را بر عهده دارید. در بازی آرکید Morze Path باید با ضربه زدن روی نمایشگر، کاری کنید تا مکعب از روی پرتگاه‌ها بپرد. یکی از ویژگی‌های بازی دنیای رنگارنگ آن است که در جریان آن می‌توانید با جمع‌آوری الماس‌ها، اسکین‌های جدیدی را برای مکعب به دست بیاورید. Appsolute Games، استودیوی سازنده بازی، اخیرا نیز به دلیل انتشار بازی Crashbots و پیش از آن بازی پازل Mr Futrue Ninja توانسته بود میان بازیکنان محبوب شود که باید دید آیا بازی Morze Path نیز به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کند یا خیر.

دانلود بازی اندروید Morze Path

بازی Finger Driver

Finger Driver

تنها با حرکت یک انگشت، خودرویی را در مارپیچ جاده حرکت دهید. اگر با بازی‌های استودیوی کچاپ آشنا باشید، می‌دانید که اصولا ظاهری بسیار ساده و به ویژه در زمینه گیم‌پلی مکانیزم کنترل بی آلایشی دارند. بازی‌هایی که تنها از شما می‌خواهند تا ضربه‌ای را روی نمایشگر بزنید و به موقع و قبل از برخورد و از دور خارج شدن آیتم مورد هدف، بیشترین رکورد را ثبت کنید. بازی Finger Driver ماجرای خودرویی است که در یک پیست مارپیچ در حال گردش است و شما باید با نگه داشتن و حرکت به موقع انگشتان خود، آن را هدایت کنید. برای هدایت خودرو، یک فرمان در پایین تصویر قرار داده شده که با چرخاندن آن به سمت راست یا چپ، خودرو مسیر خود را تغییر می‌دهد. با توجه به سختی‌های چرخاندن فرمان و مرسوم نبودن این چنین کنترلی در بازی‌های موبایل، در ابتدای بازی ثبت رکوردهای بالا برای شما بسیار چالشی خواهد بود. رنگ مسیر حرکت خودرو به مرور تغییر می‌کند و از طرفی می‌توانید با حرکت به موقع فرمان، دریفت‌های زیبایی را برای ثبت امتیاز بالاتر، انجام دهید. با توجه به رایگان بودن بازی، متاسفانه شاهد تبلیغات بسیاری در زمان انجام بازی هستیم که می‌توانید با انجام خریدهای درون برنامه‌ای،‌ پخش تبلیغات را متوقف کنید.

دانلود بازی اندروید Finger Driver

بازی Balls Race

Balls Race

تنها با کشیدن انگشت روی نمایشگر می‌توانید توپ را از میان موانع حرکت دهید

دیگر بازی استودیوی کچاپ، Balls Race است که در آن باید با سایر توپ‌ها مسابقه دهید. بازی Balls Race نیز ویژگی‌ سایر بازی‌های کچاپ را دارد و در آن باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر، مانع برخورد توپ با موانعی شوید که در مسیر قرار دارند. هر یک از مراحل بازی شامل پرتگاه‌ها‌ و مکعب‌هایی مشکی رنگ می‌شود که در صورت برخورد با آنها شکست خواهید خورد. در جریان بازی باید در رقابتی با ۲۰ تا ۱۰۰ توپ از میان موانع مانور دهید و با عبور از روی سکوهای سرعت، با شتاب بیشتری به سمت خط پایان حرکت کنید. بازی شامل مسیرهای متنوعی می‌شود که به مرور رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند. اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور،‌ شدیدا چالشی و جذاب می‌گردید، حتما Balls Race را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Balls Race

بازی Double Dragon 4

Double Dragon 4

ماجراهای دابل‌ درگون، با انتشار شماره چهارم ادامه پیدا می‌کند و این‌بار به داستان بعد از از بین رفتن Black Warrior در دومین شماره‌ی این مجموعه می‌رویم. دنیای پیکسلی بازی و اضافه شدن حرکات منحصر به فرد جدید به مکانیک گیم‌پلی بازی، باعث شده تا طعم محصولات Old-School صنعت گیم را باری دیگر در Double Dragon 4 تجربه کنید. بازی دوبعدی و ساید اسکرولینگ Double Dragon 4 همچنین شامل دشمنانی جدید از جمله نینجاها، اساتید کاراته و کشتی‌گیران سومو می‌شود که پیش از این در هیچ یک از شماره‌های این سری حضور نداشتند. البته توجه داشته باشید که تنها قادر به تجربه اولین مرحله بازی به صورت رایگان خواهید بود و سپس باید از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای نسخه کامل بازی را آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید Double Dragon 4

بازی Jellynauts

Jellynauts

هرچند JellyNauts هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، اما محتوای زیادی را برای سرگرم کردن بازیکنان ارائه می‌دهد

ژله‌‌ای شجاع را در نظر بگیرید که با در دست گرفتن شمشیر و سپر خود به جان سایر ژله‌ها می‌افتد تا درسی حسابی را به آنها بدهد. بازی JellyNauts هرچند هنوز به صورت دسترسی پیش از موعد از طریق اندروید منتشر شده است، اما با همین وجود محتوای اعتیادآور خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. با ورود به بازی و فراگیری آموزش‌ها، اولین مبارزه خود را انجام می‌دهید. با شکست دشمنان سطح ژله افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه توانایی استفاده از مهارت‌های بیشتری را به دست می‌آورید. قابلیت شخصی‌سازی ژله و مشخص کردن رنگ یا پوشش آن، وجود دشمنانی متنوع و امکان تشکیل تیم با دوستان خود برای مبارزه با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان، از جمله‌‌ی ویژگی‌های قابل اشاره‌ی بازی Jellynauts هستند. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Jellynauts

بازی Secret Kingdom Defenders: Heroes vs. Monsters!

Secret Kingdom Defenders: Heroes vs. Monsters!

داستانی افسانه‌ای که در آن راهبه‌ای جوان راهی سفری طولانی می‌شود. سفری که در آن از هیولاهای مرگبار بگیرید تا چندین و چند قهرمان حضور دارند. داستان بازی Secret Kingdom Defenders: Heroes vs. Monsters! در رابطه با پادشاه میمون‌ است که افسانه‌ای قدیمی از چین باستان را روایت می‌کند. جایی که باید با فراخوان قهرمان‌های مختلف، سلاح‌ها و زره مورد نظرتان را بسازید و در سرزمینی زیبا، اما مرموز به نبرد دشمنان بروید. دشمنانی که برخی توسط هوش مصنوعی و برخی توسط سایر گیمر‌ها کنترل می‌شوند. شخصیت‌ها و دنیای بازی به صورت کارتونی طراحی شده است و به صورت روان در گوشی‌های موبایل اجرا می‌شود. با این حال،‌ در جریان بازی شاهد صحنه‌های شلوغ زد و خورد قهرمان‌ها با دشمنان خواهید بود که به زیبایی در بازی تعبیه شده‌اند. البته توجه داشته باشید که Secret Kingdom Defenders: Heroes vs. Monsters! اکنون در مرحله دسترسی پیش از موعد قرار دارد و هنوز نسخه کامل بازی در دسترس قرار نگرفته است.

دانلود بازی اندروید Secret Kingdom Defenders: Heroes vs. Monsters!

بازی Celestine Mars explorer

Celestine Mars Explorer

اگر بازی Abzu را تجربه کرده باشید، حتما با گرافیک هنری زیبای این بازی، لذت شناور بودن در آب و دنیای زیبایی که در این محصول خلق شده است، آشنا هستید. بازی زیبایی که در آن با شخص بی نام و نشان همراه می‌شوید تا در ماجراجویی چندساعته،‌ با محیط اطراف خود بیشتر ارتباط برقرار کنید و برای لحظاتی آرامش را تجربه کنید. بازی Celestine Mars Explorer از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به این بازی دارد،‌ هرچند در زمینه گیم‌پلی و موضوع شاهد تفاوت‌هایی هستیم. در جریان بازی باید با برخواستن از زمین،‌ به کشف محیط اطراف خود یا همان مریخ بپردازید و مراقب باشید تا بدون برخورد با موانعی که برسر راهتان قرار دارد، مراحل را در بهترین زمان به اتمام برسانید. گیم‌پلی بازی تنها به کشیدن انگشت روی نمایشگر خلاصه می‌شود و در مسیر حرکت رو به بالای شخصیت اصلی بازی، باید آیتم‌های مختلف را برای اکسیژن بیشتر دریافت کنید. اکسیژن بزرگترین دشمن شما در جریان بازی است و در صورتی که به اتمام برسد، به سرعت شکست خواهید خورد. از سوی دیگر بازی ویژگی‌های شخصی‌سازی را برای افزایش قدرت فضانورد ارائه می‌دهد که از طریق خریدهای درون برنامه‌ای یا تجربه طولانی مدت بازی می‌توانید به آنها دست پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید Celestine Mars Explorer





منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار