کد خبر: ۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 21
بازی BattleTime با ارائه گیم‌پلی مشابه با محصول موفق Mushroom Wars، تجربه‌ای متفاوت را از سبک دفاع از قلعه ارائه می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : بازی Mushroom Wars محصول استودیوی Zillion Whales یکی از بازی‌های استراتژی متفاوتی است که تاکنون برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل منتشر شده است. در این بازی باید با تصرف مرحله به مرحله‌ی سازه‌‌های دشمن، در نقشه‌ی بازی پیشروی کنید و در عین حال مراقب باشید تا سایر حریفان شما، ارتشی قدرتمند را برای فتح داشته‌ها‌ی‌تان گرد هم نیاورند. اهمیت استراتژی و انتخاب‌های صحیح قبل از ارسال ارتش، بررسی شرایط و نوع ساختمانی که قصد تصرف آن را دارید و از این‌ها مهم‌تر، سرعت در انتقال سریع ارتشی از قارچ‌ها برای دفاع و حمله، مکانیزم گیم‌پلی متفاوتی را در بازی Mushroom Wars ایجاد کرده است که باعث استقبال بازیکنان از این بازی شد. در این مقاله قصد معرفی بازی مشابهی با نام Battle Time را داریم که به صورت آفلاین امکان انجام نبردهایی حماسی را می‌دهد.

بازی Battletime

هر یک از سازه‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و بسته به شرایط باید از آنها برای مقابله با حریفان استفاده کنید

بیایید ابتدا کمی در رابطه با گیم‌پلی Battle Time صحبت کنیم. در جریان بازی کنترل گروهی از نیروها را در دست دارید و باید با فرمان دادن به آنها، محل حرکت و ساختمان‌هایی مشخص کنید که قصد تصرف آنها را دارید. به طور مشخص نقشه بازی از چند سازه‌ی دفاعی،‌ شامل برج، ساختمان افسونگران یا پایگاه اصلی تشکیل شده است که در ابتدای بازی تنها یک یا دو عدد از آنها به شما تعلق دارد و سایر آنها به رنگ خاکستری یا به اصطلاح بی‌طرف هستند. در جریان بازی دو یا بیشتر قبیله (Clan) با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر یک از مراحل بازی شامل پنج درجه‌ی سختی متفاوت می‌شود که باید در ابتدای ورود به مرحله با توجه به توانایی‌های خود درجه‌ی سختی مورد‌ نظرتان را انتخاب کنید. با وجود سختی بیشتر درجات بالاتر، در صورت پیروزی سکه‌ی بیشتری را به دست می‌آورید که برای ارتقاء سطح نیروهای هر یک از سازه‌ها جمع‌آوری این سکه‌ها امری حیاتی است. اما گیم‌پلی بازی با توجه به چینش هر یک از مراحل،‌ شرایط متفاوتی را برای بازیکن رقم می‌زند. با ورود به نقشه‌های شلوغ‌تر، باید در یک زمان مراقب حرکت نیروهای مختلف باشید تا به اشتباه قلعه‌ی خود را برای حمله به دشمنان خالی نکنید. هر یک از ساختمان‌ها دارای سطوح متفاوتی هستند که با ورود تعداد مشخصی از نیروها، سطح آنها افزایش می‌یابد. افزایش سطح ساختمان‌ها، تصرف آنها را مشکل کرده و باید با بیشترین نیروی ممکن برای تصرف برخی از سازه‌ها اقدام کنید.

اما گیم‌‌پلی بازی با ورود به منوی اصلی و مشاهده فهرست نیروها رنگ و بوی تازه‌ای را به خود می‌‌گیرد. نیروهای شما براساس نوع ساختمانی که نیروها در آن قرار دارند تغییر می‌کند و در نتیجه در صورتی که از برج‌های دفاعی برای حمله استفاده کنید، عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به نیروهای سازه‌های مناسب حمله شاهد خواهید بود. در نتیجه لزوم ارتقاء صحیح ارتش براساس شیوه‌ی بازی، اهمیت زیادی دارد و باید با دقت سکه‌هایی که به دست آورده‌اید را خرج کنید. سازه‌های دفاعی، نیروهای واکنش سریع، برج‌های حمله و بوست‌هایی که هر کدام از نیروها در اختیار دارند، از جمله‌ی ویژگی‌های بازی هستند که در جریان بازی می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. بازی Battle Time در زمینه‌ی گرافیک نیز متنوع و زیبا است. با توجه به منطقه‌ای که مرحله در آن جریان دارد، شاهد ویژگی‌های استراتژیک چینش ساختمان‌‌ها خواهید بود. مراحل از لحاظ ظاهری تنوعی زیادی دارند و سازندگان برای جلوگیری از تکراری شدن بیش از ۱۰۰ مرحله متنوع بازی، ظاهر متفاوتی را برای مراحل مختلف در نظر گرفته‌اند.

بازی Battletime

بازی BattleTime که در iOS با نام BattleTime Conquest منتشر شده است به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با چند ضربه روی نمایش‌گر تجربه‌ای استراتژیک را داشته باشند. هرچند بازی به نظر گیم‌پلی‌ ساده‌ای دارد، اما استراتژی و روش ارسال نیروها در جریان بازی اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند شکست یا پیروزی شما را رقم بزند. بازی اکنون به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. در صورت علاقه می‌توانید این بازی را با حجمی در حدود ۱۵۰ مگابایت از پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون BattleTime





منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار