کد خبر: ۱۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 21
اگر قصد دارید یک گوشی جدید خریداری کنید و علاقه زیادی به گلکسی نوت 8 دارید، به نظر می رسد که سامسونگ از یک نسخه جدید از این گوشی رونمایی کرده است. در حال حاضر در زمان برگزاری جشن های بازی های المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ قرار داریم که قرار است در کره جنوبی برگزار شود و به همین خاطر سامسونگ نسخه جدیدی از این گوشی پرچمدار خود تولید کرده است.

به گزاش آی تابناک : این اولین باری نیست که سامسونگ نسخه ویژه ای از گوشی های خود را ارائه می دهد. در گذشته نیز شاهد این بودیم که این شرکت نسخه های ویژه ای از گوشی های خود را برای بزرگداشت فیلم ها و وقایع مهم عرضه است، به علاوه با توجه به برگزاری این رویداد ورزشی مهم در کشور کره این اقدام خیلی هم تعجب آور نیست.

گوشی نوت 8 جدید از نظر مشخصات سخت افزاری و قابلیت ها تا حد زیادی با نمونه اصلی تفاوت ندارد. به هر حال سامسونگ در این زمینه می گوید:” نسخه محدود بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 از گوشی گلکسی نوت 8 شامل یک شیشه سفید براق در پشت که نمادی زمستان است، حلقه های طلایی المپیک که از مشعل المپیک الهام گرفته شده است و عبارت Olympic Movement همراه با اتحاد پنج قاره و وحدت در سرتاسر دنیا است.

در اصل این دستگاه گوشی گلکسی نوت 8 در رنگ آمیزی جدید است و متاسفانه سامسونگ هیچ برنامه ای برای فروش آن در نظر ندارد. این گوشی تنها در اختیار افراد حاضر در بازی های المپیک و پارا المپیک زمستانی 2018 اعم از کارکنان و خود ورزشکاران قرار خواهد گرفت. جای تعجب نخواهد بود که شاهد ورود نمونه هایی از این گوشی به eBay و یا وب سایت های فروش متفرقه باشیم، اما در حال حاضر هیچ راه رسمی برای دستیابی به این گوشی ویژه نیست.




منبع :ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار