تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 20
امروزه شبکه‌های اجتماعی به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده‌اند. با اتفاقات اخیر و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام (که البته پس از آرام شدن اوضاع رفع فیلتر شدند) نیاز به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بیش‌ازپیش احساس شد. با وجود وابستگی مردم به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هنوز در کشور استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی به‌طوری‌که باید، مرسوم نشده است. بنابراین نیاز است که از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شود.
به گزارش آی تابناک : براساس همين احساس نیاز به پیام‌رسان‌های داخلی و حمایت از آن‌ها، دو اپراتور همراه اول و رایتل به‌تازگی اعلام کرده‌اند که تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی به میزان یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین‌الملل محاسبه خواهد شد.

این دو اپراتور این طرح را از ساعت 16 روز گذشته 29 دی‌ماه به اجرا درآورده‌اند و به گفته همراه اول کاهش تعرفه‌ها برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی در هر دو صورت خرید بسته و یا اینترنت آزاد، اعمال خواهد شد.

بنا به گزارش‌ها این کاهش دو سومی تعرفه اینترنت برای پیام‌رسان‌های داخلی گپ، آی‌گپ، بیسفون و سروش انجام شده است.

البته قبلاً هم برای حمایت از محتوای داخلی تعرفه برخی وب‌سایت‌های داخلی نیم‌بها محاسبه می‌شد و قرار بر این است که این کاهش تعرفه برای همه سایت‌های داخلی اعمال شود (جزییات خبر را می‌توانید از این لینک بخوانید).

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 




منبع: ايلنا و ايسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار