تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 20
این بسته اینترنتی در دو مدل عرضه شده است که کاربران با انتخاب آنها به ترتیب می‌توانند به اینترنت با سرعت 152 و 314 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند.
به گزارش آی تابناک : کاربران بریتانیایی که از خدمات شرکت BT استفاده می‌کنند هم اکنون با حداکثر سرت 788 مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل می‌شوند و با به‌روزرسانی صورت گرفته این امکان فراهم شده است تا سرعت اینترنتی خانگی برای آنها به 314 مگابیت در ثانیه برسد.

این بسته اینترنتی در دو مدل و با نام‌های «اولترافَست فیبر 1» و «اولترافَست فیبر 2» عرضه شده است که کاربران با انتخاب آنها به ترتیب می‌توانند به اینترنت با سرعت 152 و 314 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند.
هزینه استفاده از بسته‌های مذکور ماهانه 55 و 60 پوند اعلام شده است.

شرکت مخابراتی BT همچنین در نظر دارد روترهای خانگی جدید خود موسوم به «اسمارت هاب» را هم به‌روز کند و روترهای قبلی که از ژوئن 2016 توسط مشترکان این اپراتور مورد استفاده قرار می‌گیرند را برای همیشه کنار بگذارد.

این شرکت تضمین کرد که با احتساب پیغام‌های خطا، مشکلات خطی و ... کاربران با در اختیار گفتن این بسته اینترنتی در تمامی ساعت‌های شبانه روز با حداقل سرعت 100 مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل خواهند شد.
 




منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار