کد خبر: ۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 17
با تاکید استاندار فارس بر حمایت از تولید داخلی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، فهرست 105 شرکت دانش محور فعال در پارک علم و فناوری استان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت تا نیازهای خود را در شرایط قیمت برابر و کیفیت مشابه با سایر تولیدکنندگان از این شرکت ها تامین کنند.
به گزارش آی تابناک : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس 25 دیماه جاری در نامه ای به دستگاه های اجرایی استان، این دستورالعمل را ابلاغ کرده است. 
یداله رحمانی در این نامه که روز چهارشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، از دستگاه های اجرایی استان فارس خواسته است که در راستای اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات و تولیدات استانی این دستورالعمل را عملیاتی کنند. 
در این نامه آمده است: دستگاه های اجرایی استان در شرایط قیمت برابر و کیفیت مشابه با سایر تولیدکنندگان، نیازهای خود را از شرکت های دانش محور استان تامین کنند. 
پیش از این رئیس پارک علم و فناوری استان فارس در نامه ای خطاب به استاندار فارس، فهرست 105 شرکت دانش محور مستقر در این پارک را ارسال کرده بود. 
فرید مُر در این نامه با اشاره به تاثیر حمایت از محصولات داخلی در تقویت تولید ملی و اشتغال به عنوان یکی از اصول سیاست های اقتصاد مقاومتی، معرفی شرکت های دانش بنیان فعال در استان فارس به دستگاه های اجرایی این استان و سایر استان ها را خواستار شده بود. 
اسماعیل تبادار استاندار فارس نیز در هامش این نامه دستور هماهنگی دستگاه ها برای حمایت از تولید داخلی را صادر کرد. 
در فهرست 105 شرکت دانش محور فعال در پارک علم و فناوری استان فارس، مشخصات این شرکت ها و مدیران آنها و همچنین محصولات فناوری تجاری شده قابل ارائه به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی ارائه شده است. 
رئیس پارک علم و فناوری استان فارس اول آذرماه امسال به خبرنگار ایرنا گفته بود که 241 شرکت فناور در این پارک مستقرند که 32 شرکت از این تعداد به صورت دانش بنیان در حال فعالیت هستند. 
مر همچنین گفت: این پارک ظرفیت پذیرش و میزبانی 300 شرکت را دارد و با توسعه فضا در آینده نزدیک، این ظرفیت افزایش می یابد.




منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار