کد خبر: ۱۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 16
شرکت میزو در چین تصاویر طرح‌هایش برای سال ۲۰۱۸ را عرضه کرد و خلاصه‌ای از عملکردش در سال ۲۰۱۷ را ارایه داد. بر اساس اظهارات یانگ زه، شرکت امسال عملکردی به‌مراتب بهتر و جهانی‌تر خواهد داشت. میزو قصد دارد تا تصویر جدیدی در ذهن مخاطب ایجاد کند و از استایل تازه طراحی‌اش هم در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : میزو تصمیم دارد تا با طراحی دوباره محصولاتش، بازار محصولات باکیفیت را هدف بگیرد و با این هدف اسمارت فون‌های جدیدش را به بازار عرضه کند. میزو در جهت تولید محصولات باکیفیت، در سال ۲۰۱۸ با شرکت‌های معروفی مثل کوالکوم و سامسونگ همکاری می‌کند.

میزو

در سال گذشته شرکت‌های میزو و کوالکوم بر سرمسائلی به اختلاف‌نظر برخورد کردند و امسال این مسائل حل‌شده است. میزو اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸ گوشی‌های هوشمند بیشتری با پردازنده‌های کوالکوم عرضه خواهد کرد. درحالی‌که بسیاری از میان رده‌های سامسونگ با پردازنده اگزینوس عرضه می‌شود، احتمال استفاده از تراشه اگزینوس ۷۸۷۲ در اسمارت فون میزو M6SS وجود دارد.

میزو

میزو ۱۵ پلاس پرچم‌دار بعدی میزو است که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. این دستگاه با صفحه‌نمایش ۶ اینچی LCD3+ ،FHD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی، رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

بر اساس آمار میزو در سال گذشته ۲۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته است، بااین‌حال این شرکت به سود ۲۰ میلیارد یوآنی رسیده که برای آن سودآور هم بوده است. به‌احتمال‌زیاد باید منتظر عرضه پرچم‌داران بسیار خوبی از میزو باشیم.


منبع : GIZMOCHINA

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار