کد خبر: ۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 15
تیم سازنده شبیه ساز مخصوص بازی‌های نینتندو 3DS، امولاتوری با نام یوزو را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : تاریخ نشان داده که هر کنسولی که وارد بازار شده، پس از مدتی یک شبیه‌ساز یا امولاتور برای آن معرفی شده است تا کاربران بتوانند بازی مورد علاقه خود را روی کامپیوتر اجرا کنند. البته امولاتورها  معمولا برای اجرای بازی‌ها از سخت افزار بالایی پشتیبانی می‌کنند و روی بعضی از بازی‌ها، به هیچ‌وجه بهینه نیستند. قطعا خیلی از مخاطبان بازی‌های ویدیویی چشم انتظار امولاتوری هستند تا بتوانند بازی‌های نینتندو سوییچ را روی کامپیوتر خود اجرا کنند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، هنوز یک سال از عرضه کنسول نینتندو سوییچ نگذشته که تیم سازنده امولاتور سیترا، شبیه‌ساز بازی‌های نینتندو 3DS، امولاتور یوزو را معرفی کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از یوزو در دسترس نیست که مطمئن شویم این امولاتور تا چه اندازه موفق به اجرای بازی‌های نینتندو سوییچ است. در حال حاضر تنها بازی انحصاری این کنسول هیبریدی که روی PC قابل بازی است، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که آن هم به لطف شبیه‌ساز کنسول نینتندو Wii U محقق شده است.

با این حساب هنوز انحصاری‌های دیگری نظیر بازی Super Mario Odyssey وجود دارد که هر  مخاطب بازی‌های ویدیویی دوست دارد آن را تجربه کند.




منبع : HARDOCP 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار