کد خبر: ۱۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 14
مایکروسافت اعلام کرده است که پبام رسان اسکایپ را به منظور افزایش امنیت سایبری و حفظ حریم شخصی کاربرانش، به فناوری رمزنگاری پیشرفته مجهز کرده است.
به گزارش آی تابناک : شرکت مایکروسافت با انتشار یک پست در وبلاگ اختصاصی خود اعلام کرده است که اپلیکیشن پیام رسان اسکایپ از این پس از فناوری رمزنگاری پیشرفته end-to-end encryption بهره‌مند خواهد شد و تمامی پیام‌های متنی، تصویری و تماس‌های صوتی و ویدیویی به رمزنگاری‌های پیشرفته مجهز شده و در نتیجه به حفاظت اطلاعات و حریم شخصی آنها منجر خواهد شد.
بسیاری از رقبای اپلیکیشن اسکایپ مایکروسافت از جمله آی مسیج اپل، واتس اپ فیس بوک و پیام رسان سیگنال هم اکنون از این فناوری رمزنگاری پیشرفته end-to-end encryption بهره می‌برند. بنابراین این غول تکنولوژی هم اکنون به این فکر رسیده است که باید برای حفظ، تامین و افزایش امنیت و حریم شخصی کاربران پیام رسان محبوب و پرطرفدار خود را به فناوری های رمزنگاری پیشرفته جدیدتری مجهز کند تا بدین وسیله برای کاربران خود اطمینان خاطر و رضایت بیشتری را به ارمغان بیاورد.
لازم به ذکر است که این فناوری رمزنگاری پیشرفته در پیام رسان اسکایپ هم اکنون بر روی سیستم‌های عامل اندروید، iOS، مک، لینوکس و ویندوز دسکتاپ قابل دسترسی و استفاده کاربران است.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار