کد خبر: ۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 13
شرکت‌های متعددی در 3 روز برگزاری نمایشگاه CES 2018، از طیف وسیعی هدفون و ایرفون‌های بی‌سیم خود رونمایی کرده‌اند که در ادامه منتخبی از این محصولات را مرور خواهیم کرد.

به گزارش آی تابناک : شرکت‌های متعددی در 3 روز برگزاری نمایشگاه CES 2018، از طیف وسیعی هدفون و ایرفون‌های بی‌سیم خود رونمایی  کرده‌اند که در ادامه منتخبی از این محصولات را مرور خواهیم کرد.

هدفون ATH-DSR5BT

هدفون ATH-DSR5BTهدفون ATH-DSR5BT

این هدفون گران قیمت که با برچسب 150 دلاری از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد، از طراحی بسیار زیبا و ارگونومی بهره برده و همچون دیگر هدفون‌های گران قیمت دارای فناوری حذف نویز می‌باشد. هدفون ATH-DSR5BT همچنین دارای چیپ پردازشی داخلی بوده که می‌تواند صدای خروجی را باکیفیت 24 بیتی ارائه دهد. پردازنده قادر است سیگنال دیجیتال را به خروجی آنالوگ تبدیل کند؛ البته در هدفون ATH-DSR5BT خبر از پشتیبانی از Apt-X و AAC نیست،


هدفون کلیک پلاس

هدفون کلیک پلاسهدفون کلیک پلاس

کلیک پلاس را می‌توان نسل جدید و ارتقا یافته ایرفون‌های شرکت گوگل دانست که قابلیت ترجمه لحظه‌ای را به همراه آورده‌ است. این هدفون به صورت ترکیبی با اپلیکیشن و فضای ابری اقدام به ترجمه به 37 زبان زنده دنیا می‌کند و وقتی کلیک درگیر پردازش می‌شود، یک پردازنده داخلی به کار می‌افتد تا عملیات ترجمه بهتر انجام شود. حتی مکالمات گروهی نیز از بین چند کاربر با این هدفون ممکن است. فراتر از قابلیت‌های ترجمه، شما می‌توانید از کلیک به‌عنوان یک هدفون عادی نیز استفاده کنید. درست همانند هدفون Bragi، بادهای هدفون بی‌سیم کلیک پلاس توسط NFMI به یکدیگر متصل می‌شوند که به‌مراتب پایدارتر از بلوتوث است. برای کار با این هدفون‌ها نیاز به انجام هیچ کاری جز گوش کردن به سخنان و ترجمه هدفون نیست. این هدفون قرار است با قیمت 300 دلاری به بازار عرضه شود.


هدفون Elite 65t

هدفون Elite 65tهدفون Elite 65t

کمپانی شناخته شده جبرا نیز در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2018 از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم خود رونمایی کرد که دارای پد لمسی هستند و با یک بار ضربه زدن بر روی آن‌ها می‌توان به دستیار صوتی الکسا دسترسی پیدا کرد. میکروفون تعبیه شده در ایرباد های بی‌سیم جبرا امکان برقراری تماس و همچنین اجرای فرمان‌های صوتی را فراهم می‌آورد. طبق اعلام شرکت سازنده، عمر شارژ باتری این محصول به طور عادی 5 ساعت بوده، اما به لطف کیس کاور مخصوص به 13 ساعت قابل افزایش است. این هدفون از استاندارد عایقی IP56 پشتیبانی کرده و با اپلیکیشن Jabra Fitness App سازگاری دارد.


هدفون WF-SP700N سونی

هدفون WF-SP700N سونیهدفون WF-SP700N سونی

این هدفون بی‌سیم جدید سونی دارای قابلیت حذف نویز به‌صورت دیجیتال هست و به دلیل پشتیبانی از استاندارد عایقی IPX4، در برخورد با آب‌های سطحی مانند بارش باران به مدت 5 دقیقه مقاوم هستند. طبق اعلام شرکت سازنده، عمر شارژ باتری این محصول به‌طور عادی 3 ساعت است، بااین‌حال در هنگام استفاده از کاور کیس هایی برای آن تعبیه شده، این رقم درنهایت به 9 ساعت خواهد رسید. ایرفون‌های کاملاً بی‌سیم جدید سونی از ماه آینده با قیمت 180 دلاری به بازار عرضه خواهند شد و در آینده‌ای نه‌چندان دور به قابلیت ارتباط با دستیار هوشمند گوگل تجهیز می‌شوند.


هدفون HA-ET90BT

هدفون HA-ET90BTهدفون HA-ET90BT

هدفون HA-ET90BT شرکت JVC دارای طراحی خاص و جذابی بوده که در رنگ‌بندی شاد مخصوص ورزش کاران به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از فناوری نویز کنسلینگ بهره برده و بر اساس استاندارد عایقی IPX4، در برابر برخورد با آب‌های سطحی از خود مقاومت نشان می‌دهد. بر روی گوشی سمت چپ هدفون مورد بحث یک میکروفون و یک دکمه که می‌تواند پخش موسیقی را در دست بگیرد وجود دارد. نسخه اکتیو این محصول علاوه بر مقاومت بهتر در برابر آب، گردوغبار و عرق، همراه با شتاب سنج داخلی برای فعالیت کاربران عرضه خواهد شد.





منبع : شهرفردا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار