کد خبر: ۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 13
همایش افتتاح طرح مراکز پیشگام زیست فناوری دانش آموزی با حضور مسئولان آموزش و پروش و همچنین مسئولان ستاد توسعه زیست فناوری و مدیران پژوهش سرا ها و مدارس منتخب شهر تهران در برگزار شد.
به گزارش آی تابناک : طرح مراکز پیشگام زیست فناوری دانش آموزی حاصل تعامل وزارت آموزش پرورش، نهادهای ترویجی و ستاد توسعه زیست فناوری برای آموزش و ترویج زیست فناوری میان دانش آموزان به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول در نظر گرفته شده است.
این طرح هم زمان در تهران در 8 استان آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، لرستان، اصفهان در سال تحصیلی 96- 97 برگزار خواهد شد و در سال آتی به صورت کشوری عملیاتی خواهد شد.
سروری مدیر گروه سرمایه انسانی، آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری، با اشاره به اهمیت زیست فناوری و جایگاه آن در کشور  به ضرورت طرح مراکز پیشگام زیست فناوری دانش آموزی به عنوان راهی برای ترویج و تقویت بیوتکنولوژی و ایجاد گفتمان علمی در بین دانش آموزان  اشاره کرد.
محمدعلی دشتی پور مدیر پژوهش سرا های شهر تهران نیز با بیان کاربردهای زیست فناوری و پیشرفت های علمی و نظامی کشورهای دنیا در این حوزه، گفت: حضور پرقدرت پژوهش سرا های تهران به حوزه های نوین علمی ضروری است.
ابراهیم رفیعی معاون متوسطه اداره کل شهر تهران با ابراز خرسندی از تعاملات ایجاد شده میان ستاد توسعه زیست فناوری و آموزش و پرورش، تصریح کرد: برگزاری چنین طرح هایی راهی روشن برای تقویت علمی دانش آموزان و شکوفایی خلاقیت آنها در حوزه های علمی است.




منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار