کد خبر: ۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 13
درحالی‌که برند بلک‌بری به دوران زوال خود نزدیک می‌شد، گوشی‌هایی مانند Keyone و پس از آن Motion توانستند حس وفاداری را بار دیگر به طرفداران این برند برگردانند. در واکنش به درخواست‌های فراوان طرفداران قدیمی بلک‌بری و کاربرانی که از برندهای دیگر به سمت این برند کشیده شده‌اند، بخش بلک‌بری موبایل شرکت TCL وعده داده است که حداقل دو گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. منظور از دو گوشی هوشمند، ارائه‌ی گوشی قدیمی در رنگی جدید نیست؛ بلکه دو دستگاه کاملا جدید مد نظر است که احتمالا دارای کیبورد فیزیکی خواهند بود؛ چرا که گرت هرن، یکی رؤسای بلک‌بری، در مصاحبه‌ای به انگجت گفته است: «ما به توانایی خود در گسترش بازار گوشی‌های دارای صفحه‌کلید فیزیکی ایمان داریم.»

به گزارش آی تابناک : هرچند جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی‌ها مطرح نشده است؛ اما به نظر می‌رسد بلک‌بری موبایل به‌شدت به جایگاهی که گوشی‌های دارای کیبورد می‌توانند در بازار پیدا کنند اعتقاد دارد. مدتی زمان می‌برد تا این شرکت برنامه‌های خود را شفاف‌تر اعلام کند؛ اما در حال حاضر اطلاعاتی به دست آمده است که اولویت‌های این برند را تا حدودی مشخص می‌کند


 وقتی از هرن در خصوص این‌که برنامه‌ای برای عرضه‌ی گوشی مقرون‌به‌صرفه دارند یا خیر پرسیده شد، وی بدون اینکه اشاره‌ای به تفاوت قیمت کند این‌گونه پاسخ داد که یکی از دو گوشی یادشده گران‌تر از دیگری خواهد بود. او رویکرد برند بلک‌بری را حساب‌شده دانست. به نظر می‌رسد این شرکت قصد عجله کردن در جذب طرفداران جدید ندارد

احتمالا نباید تا مدتی انتظار گوشی رده‌بالایی از بلک‌بری داشته باشیم. هرن با اینکه امکان عرضه‌ی چنین دستگاهی را رد نکرد؛ اما خاطرنشان کرد که KEYone ترکیبی از کیفیت ساخت، عملکرد و قیمت ارائه داد و برای آن‌ها رسیدن به چنین ترکیبی نسبت به ساخت گوشی هوشمند برای رقابت با دستگاه‌های پیشرفته‌ای مثل آیفون‌ها و گلکسی‌ها در اولویت قرار دارد. او گفت: «برای حضور در دنیای بهترین‌ها باید برگ برنده‌ی خود را به دست آورید.»

این‌که بلک‌بری موبایل با تکیه بر بعضی ویژگی‌های خاص توانسته است به موفقیتی نسبی دست پیدا کند قابل تحسین است؛ اما باید منتظر ماند و دید در درازمدت چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. خوشبختانه تا رونمایی از گام بعدی این شرکت در جذب مخاطبان خاص فاصله‌ی زیادی نداریم.



منبع : نودفناوری 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار