کد خبر: ۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 13
تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی های جدید آیفون اس ای (iPhone SE) منتشر شده است. انتظار می رود اپل امسال نسخه جدیدی از گوشی های ارزان قیمت خود را عرضه کند.
به گزارش آی تابناک : پیش از این در شایعات گفته شد این گوشی طراحی مشابهی با گوشی های فعلی خواهد داشت اما در صورتی که شایعات جدید صحت داشته باشد، اپل مدل های جدید این گوشی را با تغییراتی ارائه خواهد کرد.
طبق گزارشی جدید، مدل های جدید آیفون SE احتمالاً همانند آیفون 10، آیفون 8 و 8 پلاس مجهز به پنل شیشه ای خواهند بود، همچنین گفته می شود اپل احتمالاً این گوشی ها را با امکان شارژ وایرلس عرضه خواهد کرد.
احتمال دارد اپل تغییرات دیگری را نیز در طراحی این گوشی اعمال کند. به عنوان مثال امکان دارد حسگر اثر انگشت از این گوشی ها حذف شده و مجهز به Face ID شوند که البته این تغییر می تواند باعث افزایش قیمت این گوشی شود.
گوشی های جدید آیفون SE مجهز به شارژ وایرلس و پنل شیشه ای خواهند شد؟
گوشی های جدید آیفون SE مجهز به شارژ وایرلس و پنل شیشه ای خواهند شد؟گوشی آیفون SE با قیمت 349 دلار به فروش می رسد که این قیمت به طور قابل توجهی کمتر از قیمت گوشی رده بالای اپل، آیفون 10 با قیمت شروع 999 دلار، است. به احتمال زیاد اپل تصمیمی به افزایش قیمت گوشی های جدید ندارد و به همین دلیل ممکن است تمامی تغییرات گفته شده در خبرهای غیر رسمی در این گوشی ها انجام نشود.
انتظار می رود مدل های جدید آیفون SE به یک پردازنده جدید مجهز شده و در مقایسه با مدل های فعلی از رم بیشتری بهره مند شوند. انتظار می رود مدل جدید آیفون SE نیمه اول امسال رونمایی شود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما را مطلع خواهیم کرد.




منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار