کد خبر: ۱۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 12
شرکت عظیم گوگل دائما در حال بلعیدن شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و گسترش فناوری‌های خود است. در اغلب اوقات ما حتی از این خرید‌های گوگل باخبر هم نیستیم اما رادار گوگل همیشه به شناسایی این استارتاپ‌ها می‌پردازد و به محض یافتن این منابع کوچک پیشرفت فناوری، با آنها وارد معامله می‌شود تا مالکیت‌شان را از آن خود کند و از وجود ایده‌های جدید در پیشبرد ابر ایده‌هایش کمال استفاده را ببرد.

به گزارش آی تابناک  : اخیرا ما شاهد یکی از این خرید‌های گوگل بودیم. استارتاپی انگلیسی که قادر به تبدیل نمایشگر به اسپیکر بود!

Redux

استارتاپی به نام Redux که با توسعه یک فناوری جالب نیاز گوشی‌های موبایل را به وجود اسپیکر مرتفع می‌کرد. این یک موضوع بسیار مهم است؛ چون نه تنها فضای مورد نیاز اسپیکر صرفه‌جویی می‌شود بلکه جا برای اجزای بزرگ‌تر مانند باتری بیشتر می‌شود. وبسایت این استارتاپ اکنون تقریبا غیر‌فعال شده و اطلاعات زیادی در مورد این فناوری مرموز در دست نیست اما مشخص است که گوگل را کاملا تحت تاثیر قرار داده بود.

گوگل نیز در مورد این خرید جدید اطلاعات زیادی منتشر نکرده است اما طیف گسترده‌ای از محصولات در دنیا وجود دارند که می‌توانند از این ویژگی مرموز و جنجالی بهره‌مند شوند. واضح است که هدف از انتخاب این فناوری گوشی‌های پیکسل گوگل هستند. به علاوه آنها می‌توانند از  این فناوری، در ساخت صفحه نمایش تمامی محصولاتی که با نام برد خودشان، گوگل، در حال توسعه هستند، استفاده کنند. همچنین قرار است اعضای استارتاپ ردوکس نیز خودشان به تیم گوگل ملحق شوند تا کار بروی این پروژه شگفت انگیز را در معیت نام بزرگ گوگل ادامه دهند.




منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار