کد خبر: ۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 11
گوگل اعلام کرد دستیار صوتی اسیستنت در آینده ای نزدیک به اندروید آتو اضافه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : این مسئله شاید برای افرادی که از برنامه اندروید آتو استفاده می کنند کمی گیج کننده باشد زیرا آنها عادت داشتند تنها با گفتن OK Google دستورهای مربوط به مسیرها و موسیقی را صادر کنند.
در واقع در این برنامه تنها سیستم جست وجوی ساده Google Voice اجرا می شد اما اکنون دستیار دیجیتالی گوگل در این برنامه ارائه خواهد شد.
تفاوتی که کاربران با اضافه شدن این دستیار شاهد خواهند بود این است که قابلیت های مختلف گوگل اسیستنت در خودروها نیز امکان پذیر خواهد شد. در واقع با اضافه شدن این دستیار صوتی، اندروید آتو از فعالیت هایی مانند کنترل چراغ های هوشمند منزل، پخش موسیقی مورد علاقه شما و غیره پشتیبانی خواهد کرد.

گوگل اسیستنت به اندروید آتو می آیدگوگل تاکید بسیاری بر فعالیت ها (Actions) و اینکه چطور انجام آنها ساده می شود، داشته است. فیلمی که در نمایشگاه CES به نمایش درآمد، نشان می داد با استفاده از این سیستم می توان به صورت مستقیم جای پارک رزرو کرد و کافه سفارش داد.
اما اگر بخواهیم صادقانه به این موضوع نگاه کنیم، بیشتر افراد تقریباً همان کارهایی را با گوگل اسیستنت در اندروید اتو انجام خواهند داد که پیش از این نیز انجام می دادند مانند جهت یابی مسیر، پاسخ به پیامک ها و کارهایی از این قبیل. تفاوت اصلی ارائه دستیار دیجیتالی گوگل در اندروید آتو این است که گاهی اوقات آیکون های چت گوگل اسیستنت در نمایشگر ظاهر می شود.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار