کد خبر: ۱۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 11
مرورگرهای وب یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی هستند که به شما امکان دسترسی به شبکه‌ی جهانی وب را می‌دهند. اکثر اوقات یکی یا دو تا از این مرورگرها به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های موبایل نصب است؛ اما با این حال تمام این مرورگرها تجربه‌ی مرور و جست‌وجوی خوبی را برای شما رقم نمی‌زنند.
به گزارش آی تابناک : ما در این پست قصد داریم ۱۰ تا از بهترین مرورگرهای اندرویدی را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که معرفی این مرورگرها به‌صورت تصادفی بوده و هیچ ترتیب خاصی در معرفی آن‌ها رعایت نشده است. 


Dolphin-1

با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

دلفین از زمان انتشارش چندین جایزه‌ی مهم دریافت کرده است. این مرورگر توسط Mobo Tap توسعه یافته و به ‌رایگان در اختیار کاربران اندرویدی و آی او اسی قرارگرفته است. این برنامه مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر همچون همگام‌سازی، ویدئو پلیر HTML 5، مسدودکننده‌ی تبلیغات، مرور تب‌بندی شده، پشتیبانی از فلش پلیر، حالت ناشناس و غیره می‌شود.

مزایا:

    رابط Intuitive
    به اشتراک‌گذاری به حالت one tap
    سرعت دانلود بالا
    ارائه‌ی پسورد منیجر

معایب:

    نسخه‌ی دسکتاپ ندارد

Firefox-2


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

همانند نسخه‌ی دسکتاپش، فایرفاکس هم یکی دیگر از مرورگرهای اندرویدی است که تجربه‌ی بروز و جست‌وجوی قابل توجهی را برای کاربرانش رقم می‌زند. علاوه بر تمام ویژگی‌های ضروری، از HTML 5  و همگام‌سازی هم پشتیبانی می‌کند. فایرفاکس یک مرورگر اندرویدی امن و شناخته‌شده است که به‌صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد

مزایا:

    دسترسی آسان به وب‌سایت‌های برترتان
    به اشتراک‌گذاری سریع لینک‌ها

معایب:

    لود شدن صفحات سنگین ممکن است خیلی جالب نباشد

3- chrome


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

با بیش از ۱ میلیارد دانلود، کروم یکی از محبوب‌ترین و بهترین مرورگرهای اندرویدی است. این مرورگر اغلب اوقات به‌صورت پیش نصب بر روی دیوایس­ها موجود می‌باشد. کروم تمام ویژگی‌های مدرن ضروری برای یک مرورگر که شامل همگام‌سازی با دسکتاپ، تب‌های نامحدود، ساپورت HTML 5، تجربه‌ی جست‌وجوی سریع‌تر و امن‌تر، جست‌وجوی صوتی گوگل، حالت ناشناس و غیره می‌شود را داراست. این مرورگر به‌عنوان قابل اعتماد­ترین مرورگر اندرویدی شناخته می‌شود و به‌صورت رایگان در دسترس است.

مزایا:

    تجربه‌ی جست‌وجوی سریع و قابل‌اعتماد
    کنترل بیش‌تر بر روی تب‌ها

معایب:


    در دسترس نبودن هیچ‌گونه add_on

Brave-4


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

Brave یک مرورگر رایگان و اپن سورس است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و دارای ویژگی‌های فراوانی است. بریو یک مرورگر امن است اندرویدی است که Website tracker ها را مسدود می‌کند، تبلیغات اینترنتی را برمی‌دارد و همچنین با به اشتراک‌گذاری هر چه کمتر دیتا با مشتریان تبلیغاتی در جهت بهبود حریم خصوصی آنلاین فعالیت می‌کند. این مرورگر باانگیزه‌ی ایجاد تجربه‌ی جست‌وجوی سریع و امن برای کاربران طراحی‌شده و همه‌جا HTTPS دارد. این برنامه تخلیه‌ی باتری و مصرف داده را کاهش داده، کوکی‌های شخص ثالث را مسدود می‌کند و دیگر ویژگی‌های ضروری دیگر همانند بوک مارک، هیستوری، تب‌های خصوصی، تب‌های جدید و غیره را به کاربر عرضه می‌کند.

مزایا:


    مسدود کردن تبلیغات به‌صورت پیش‌فرض
    ادغام پلاگین های حریم خصوصی
    دارا بودن پسورد منیجر

Opera Mini-5


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

اپرا مینی یک مرورگر آشنای اندرویدی و آی او اسی است که سریع بوده و در هنگام مرور موجب صرفه‌جویی در دیتا می‌شود. این مرورگر به شما امکان دانلود آسان ویدیوها از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی را می‌دهد. اپرا مینی رایگان و سبک بوده و تمام ویژگی‌های ضروری را برای رضایتمندی کاربران گرد هم آورده ویژگی‌های اضافی آن شامل ردیاب داده، آپدیت‌های جدید، حالت شب، مرور خصوصی و غیره می‌شود. این مرورگر از تکنولوژی شتاب ابری و فشرده‌سازی دیتا بهره برده و یکی از بهترین مرورگرها برای دیوایس شما می‌باشد.

مزایا:


    رابط Intuitive
    سریع بودن و ذخیره‌ی داده

معایب:


    Add-on های محدود

UC-6


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

مرورگر uc یکی از مرورگرهای پر ویژگی است که بر روی پلتفرم‌های مختلفی ازجمله اندروید، بلک بری، آی او اس، سیمبین، ویندوزفون و مایکروسافت در دسترس است. همانند اپرا مینی، این مرورگر هم از تکنولوژی شتاب ابری و فشرده‌سازی دیتا استفاده می‌کند. علاوه بر این برنامه وب HTML 5 ، ویژگی‌های همگام‌سازی ابری، حالت پنجره‌ی کوچک، قابلیت بلاک آگهی‌ها، حالت فیس‌بوک، حالت شب و غیره را هم دارد. یو سی  بروز تجربه‌ی کاربری خوبی برای کاربر فراهم کرده و به‌صورت رایگان در دسترس است.

مزایا:


    سرعت دانلود بالا
    داشتن add-on های بسیار
    امکان دیدن تنها متون صفحات به‌منظور ذخیره‌ی داده را فراهم می‌آورد

Max thon 5-7


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

این یک بروزر تحسین‌برانگیز اندرویدی است که برای آی او اس، مک لینوکس و ویندوز فون هم در دسترس است. این برنامه با ویژگی‌هایی که دارد بسیار فوق‌العاده است و به طرق ممکن موجبات رضایت کاربر را فراهم می‌آورد.  Max thon 5پسورد منیجر، ایمیل آدرس منیجر، مسدودکننده‌ی تبلیغات، نمایش آخرین مقالات خبری، حالت شب و غیره دارد. این مرورگر سریع و امن بوده و تجربه‌ی کاربری خوبی را رقم می‌زند.

مزایا:


    امکان پر کردن خودکار فرم‌ها با magic fill
    تجربه‌ی بروز سریع و امن

معایب:

    اکستنشن­های خیلی زیادی ندارد.

Puffin-8

با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

پافین هم یکی دیگر از گزینه‌های عالی به‌عنوان مرورگر اندرویدی است. کمپانی آن را برای اندروید، آی او اس و ویندوز منتشر کرده است. این یک وب بروزر رایگان است که نقاط قوت اصلی آن سرعت و پشتیبانی فوق‌العاده‌ی آن از فلش پلیر برای نمایش محتواهای فلشی است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان مسدودسازی خودکار تبلیغات پاپ آپی، پشتیبانی ابری، تم‌ها رنگی برای تولبار و ساید بار، تب‌های ناشناس و غیره را نام برد.

مزایا:


    پشتیبانی عالی از فلش
    محافظت ابری

معایب:


    در بعضی کشورها فیلتراست
    بسته به وب‌سایت ممکن است سرعت پایین بیاید

CM-9


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

CM یکی از مرورگران اندرویدی که تحسین‌شده کاربران بسیاری می‌باشد .این مرورگر سبک و رایگان بوده و آنتی‌ویروس پیش فرضی دارد که همه‌چیز را در حین مرور شما اسکن می‌کند. این برنامه به شما امکان دانلود و ذخیره‌ی ویدیوهای آنلاین را داده و شامل ویژگی‌های ضروری مورد ترجیح عمده‌ی کاربران همچون مسدودکننده‌ی تبلیغات، بوک مارک، حالت ناشناس، مترجم صفحه و غیره می‌شود. علاوه بر این هنگام خروج از برنامه به‌صورت اتوماتیک تمام هیستوری شما را پاک می‌کند که این امکان جست‌وجویی بی‌دغدغه و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مزایا:


    محافظت از دانلود
    سریع و کم‌حجم بودن

معایب:


    هیچ add-on ای در دسترس نیست

Flynx-10


با بهترین مرورگرهای اندرویدی سال 2018 آشنا شوید

Flynx یک مرورگر موبایلی است که اهمیت مولتی تسکینگ یا چند کار به‌صورت هم‌زمان را متوجه می‌شود. این مرورگر به شما اجازه‌ی باز کردن چند مطلب و لینک در پشت صفحه و سوئیچ سریع میان آن‌ها را می‌دهد. شما می‌توانید فوراً لینک‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مقالات را برای بعداً مطالعه کردن به‌صورت آفلاین سیو کنید. Flynx به‌صورت خودکار تبلیغات غیرضروری را برداشته و در دیتای شما صرفه‌جویی می‌کند.

مزایا:

    مناسب برای چند کار به‌صورت هم‌زمان
    به‌صورت رایگان و با پشتیبانی از ۱۵ زبان در دسترس است

معایب:


    در مقایسه با دیگر مرورگرهای اندرویدی ویژگی‌های بسیاری ندارد





منبع : صبحانه 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار