کد خبر: ۱۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 11
شرکت Dell اقدام به معرفی نسخه جدیدی از XPS 15 کرده که علاوه بر دارا بودن برخی ویژگی های عالی و جذاب نسخه قدیمی، دارای ویژگی جدیدی نیز هست که می توان گفت در میان نسل های قدیم و جدید لپ تاپ ها نادر است و آن هم وجود یک صفحه کلید مغناطیسی است که با توجه به بازخورد های مغناطیسی عمل می کند.

به گزارش آی تابناک :  این شرکت در سال گذشته لپ تاپ XPS 15 که معمولا به ۲ در ۱ شناخته می شود، معرفی کرد اما امسال با معرفی ویرایشی جدید از این لپ تاپ، معرفی کرده که هم از نظر قدرت و هم از نظر نو آوری سرآمد مدل قبلی است.

از جمله ویژگی های XPS 15 جدید به شرح زیر می باشد:

  1. پشتیبانی از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی
  2. پشتیبانی از حافظه داخلی ۱ ترابایتی
  3. پشتیبانی از پردازنده نسل ۸ ام اینتل، Intel Core i7
  4. نمایشگر لمسی InfinityEdge 4K Ultra HD
  5. پشتیبانی از پردازنده گرافیکی AMD

 لپ تاپ XPS 15  با کیبورد مغناطیسی

این سیستم از ۴ پورت USB-C برخوردار است و ۲ پورت Thunderbolt 3  نیز در آن تعبیه شده است. همچنین این لپ تاپ از جک هدفون، و کارت حافظه برخوردار است. گفته می شود که این سیستم امکان استفاده از قلم نیز دارد، اما به هنگام فروش، قلم به همراه آن به فروش نمی رسد.

تکنولوژی maglev که ارائه دهنده کیبردی متفاوت است هم در جای خود بسیار هیجان انگیز است. به لطف این تکنولوژی و البته این سیستم، کیبرد دارای ظاهری متفاوت است. کیبرد این سیستم دارای جایگاه های دکمه های همیگشی به صورت سنتی است اما این بار عملیات ورودی توسط آهنربا کنترل می شود که در نوع خود تجربه جدیدی به کاربر می دهد.

پوشش این لپ تاپ از آلومینیم ساخته شده که فیبر کربن نیز در آن بکار برده شده است اما نمایشگر فوق العاده آن از CorningGorilla Glass 4 نیز برخوردار است.

 لپ تاپ XPS 15  با کیبورد مغناطیسی

نسخه جدید Dell XPS 15 در بهار ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود و با قیمت  ۱۲۹۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با این سیستم فوق العاده جدید و با کیفیت دل چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.





منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار