کد خبر: ۱۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 11
به تازگی مراکز افشای اطلاعات تلفن های همراه اعلام کرده اند که کمتر از 4 ماه به عرضه نسخه بعدی وان پلاس باقی مانده است.
به گزارش آی تابناک : تلفنهای همراه هوشمند وان پلاس همیشه قیمت بسیار  مناسب و کیفیت بسیار بالا را در کنار هم عرضه می کنند و به همین دلیل نیز به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده اند.
 
با این وجود کمتر کسی انتظار داشت که نسخه ای جدید از این تلفن همراه در فاصله زمانی کمتر از چند ماه نسبت به نسخه قبلی روانه بازار مصرف گردد.
 
با این حال شایعات حالی از آن هستند که تنها 4 ماه دیگر شاهد عرضه نسخه جدید وان پلاس یعنی وان پلاس 6 خواهیم بود و حتی برخی از مشخصات این محصول نیز به رسانه ها راه پیدا کرده است.
 
 
بر اساس این شایعات قرار است تا وان پلاس 6 به یک تراشه اسنپ دراگون 845مجهز باشد ولی هنوز میزان رم و حافظه داخلی آن مشخص نشده است، هرچند که بعدی به نظر می رسد که شاهد رم کمتر از 8 گیگابایتی بر روی این مدل باشیم.
 
همچنین نمایشگر این محصول نیز حداقل 5.7 اینچی خواهد بود و تمامی بخش جلویی آن به نمایشگر اختصاص خواهد داشت و هیچ چیز اضافه ای را نمی توان در این بخش مشاهده کرد.
 
دلیل این امر نیز این است که قرار است تا شاهد عرضه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر دستگاه باشیم و به همین دلیل نیز این تلفن همراه قابلیت های بسیار ویژه ای دارد و می توان انتظار داشت که ابعاد این محصول کوچکتر و ظریف تر از نسل های پیشین باشد.




منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار