کد خبر: ۱۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 10
بازی موبایل Game of Warriors اثری استراتژی است که محتویات آن تک‌نفره بوده و خبری از بخش آنلاین نیست؛ همین مورد سبب شده با بازی‌ای متفاوت و جذاب روبه‌رو شویم.

به گزارش آی تابناک : در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ اثری رفتیم که استراتژی است ولی دارای بخش تک‌نفره است و خبری از بخش چندنفره نیست. این در حالی است که تقریبا همه‌ی بازی‌های استراتژی این چند وقت اخیر روی موبایل، تمرکز خاصی روی بخش چندنفره و نبرد‌های گروهی داشته‌اند. با این حال بازی موبایل Game of Warriors سعی کرده با ارائه یک سری نوآوری، سبک استراتژی را با شکل و شمایل جدیدی به تصویر بکشد که خب در انجام این کار موفق بوده است.بازی اندروید و آیفون Game of Warriorss داستان خاصی ندارد و شما در نقش سربازانی هستید که باید از قلعه و شهر خود حفاظت کنید و در کنارش سایر تمدن‌ها و سرزمین‌ها را تصرف کنید. به عبارتی بازی موبایل  Game of Warriors دارای دو حالت مختلف است. در اولین حالت، می‌بایست از قلعه و سرزمین‌تان محافظت کرده و مهاجمان را که هوش مصنوعی هستند، از بین ببرید اما در دومین حالت، شما در نقش مهاجمانی هستید که به سرزمین‌های مختلف حمله کرده و آن‌ها را از آن خود می‌کنید.

بازی موبایل Game of Warriors

با اینکه بازی دارای دو حالت مجزا است اما حالت دوم و موفقیت در آن، شدیدا به حالت اول بازی وابسته است

در واقع شاهد اثری استراتژی هستیم که دارای المان‌های بقا است و با توجه به موج‌های متعددش، باید دشمنانی را شکست دهید که رفته رفته قوی‌تر از قبل می‌شوند و قدرت‌شان افزایش می‌یابد. البته هرچقدر Waveهای بیشتری را پشت سر بگذارید، پول بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید سیستم حفاظتی خود را ارتقا داده یا شهروندان را مسلح کرده و به خط حمله بیاورید. مسلح کردن دشمنان به معنی این است که از آن‌ها به‌عنوان سربازهایی استفاده می‌کنید که قادر به مبارزه کردن هستند و هر سرباز را می‌توان تا سه مرحله ارتقا سطح داد و پس از آن، سربازهای جدیدتر و قوی‌تری آزاد می‌شوند. به‌عبارتی در حالت بقا یا همان دفاع کردن از سرزمین‌تان، می‌بایست مدام پول به دست آورده و فرمانده و سربازهای خود را ارتقا داده و سربازهای جدیدتری آزاد کنید. از طرفی باید سیستم دفاعی سرزمین‌تان را نیز افزایش دهید تا روند پشت سر گذاشتن Waveهای بازی، بیش از پیش برای شما ساده‌تر شود. در کنار موارد گفته شده، این نکته را اضافه کنم که آزادسازی سربازهای جدید، بدین معنا نیست که می‌توانید به تعداد دلخواه از آن‌ها استفاده کنید بلکه، در ابتدای بازی تعدادی سرباز مشخص را می‌توانید استفاده کرده و در ادامه یک نوار Coledown برای شما در نظر گرفته شده است که با پر شدن‌اش، اجازه استفاده از سربازهای بیشتر به شما داده می‌شود.

بازی موبایل Game of Warriors

حال به سراغ حالت دوم بازی می‌رویم، جایی که می‌توانید به سرزمین‌های مختلف حمله کرده و آن‌ها را تصرف کنید. زمانی که یک سرزمین را می‌گیرید، سرزمین‌های دیگری نیز آزاد می‌شوند که هرچقدر بیشتر پیش بروید، از نظر سطح و سیستم دفاعی قوی‌تر می‌شوند. از این‌رو اهمیت حالت اول در این نقطه نمایان می‌شود زیرا هرچقدر سربازهای قوی‌تری داشته باشید، موفق‌تر خواهید بود. از طرفی با تصرف سرزمین‌ها، آن‌ها را تحت سلطه خود در می‌آورید و با ارتقای آن‌ها، پایگاه اصلی خود را قوی‌تر می‌کنید. در بازی Game of Warriors چهار تمدن مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده که می‌توانید تمامی سرزمین‌های این چهار تمدن را تصرف کرده و تجربه‌ای عالی، هیجان انگیز و دلچسب را کسب کنید.

از نظر گرافیکی، با یک بازی با طراحی‌های فانتزی و دنیایی رنگی و نقاشی شکل طرف هستیم که حس و حال متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌های استراتژی به‌ مخاطبان خود القا می‌کند. اگر می‌خواهید تجربه‌ای چندین ساعته از یک بازی استراتژی با دو حالت تک‌نفره را داشته باشید، بازی استراتژی اندروید و آیفون Game of Warriors بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Game of Warriors




منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار