کد خبر: ۱۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 10
انتظار داریم که اپل در هر سه مدل از آیفون ها و آی پد پروی ۲۰۱۸ خود، از FACE ID استفاده کرده باشد. طی خبری که اخیرا از کره به گوش می رسد، اپل برای توسعه این تکنولوژی و ورود به نسل جدید آن برای بهبود برخی ویژگی ها، با LG Innotek وارد یک شراکت و قرار داد شده تا این شرکت برخی از کامپوننت های لازم را برای این شرکت تهیه کند و در توسعه نسل جدید Face ID به اپل کمک کند.

به گزارش آی تابناک : به طور خاص تر، ما در مورد ماژول های حسگر ۳D صحبت می کنیم که به تصویر برداری ۳D از چهره کمک می کند. با این وضعیت و با توجه به اتفاقاتی که سال اخیر در مورد عرضه به موقع آیفون های اپل پیش آمد، انتظار می رود که اپل بیش از هر چیز توجه به TrueDepth  و تکنولوژی دوربین خود داشته باشد. با توجه به قرار داد هایی که اپل با شرکت های  LG Innotek و Finisar دارد انتظار می رود که راندمان کار بالا باشد و برای رسیدن به موقع گوشی هایش با اختلال مواجه نشود.

با توجه به اخباری که از روش کار اپل در سال ۲۰۱۷ در دست بود، بارها گفته شد که از هر ۱۰۰ دستگاه گوشی آیفون X اپل، ۱۰ مورد ناقص بودند و کار نمی کردند. شاید یکی از علت های این موضوع این بود که این گوشی ها سریع تر از آن چه که باید وارد خط تولید شدند و اپل در پی آن بود که بتواند به سرعت، به سفارشات علاقمندان به این گوشی رسیدگی کند و گوشی را به دست علاقمندان برساند.

آیفون XS

انتظار می رود گوشی هایی که قرار است اپل در سال ۲۰۱۸ معرفی کند، با یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی لبه به لبه با تکنولوژی LCD عجین باشد.

این گوشی بر خلاف گوشی های روز دنیا فقط دارای یک دوربین ان هم در عقب گوشی است و از Force Touch بی بهره است. این گوشی که قرار است آیفون ۹ نام گذاری شود، با قیمتی در حدود ۶۵۰ تا ۹۰۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد.

در کنار آیفون ۹ گوشی Apple iPhone Xs نیز با یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با تکنولوژی OLED ارائه خواهد شد. در کنار این گوشی، سومین گوشی اپل با عنوان Apple iPhone Xs پلاس نیز با یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی ارائه خواهد شد که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت.

انتظار داریم که توضیحات بیشتری در مورد گوشی های جدید اپل در مخصوصا فقدان دوربین سلفی گیر، به دست ما برسد تا در این باره به شما اطلاع رسانی کنیم.

در مورد شاهکارهای اپل و تغییرات کاملا ناگهانی ان آیا نظری دارید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.




منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار