کد خبر: ۱۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 08
انکر، تولید کننده پاوربانک و لوازم جانبی موبایل، در نمایشگاه CES امسال، از کیت بلوتوث مخصوص خودرو با نام Roav Viva با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : انکر یک برند جدید با نام Roav به لیست برندهای زیرشاخه‌ی خود اضافه کرده است و اولین محصول این برند نیز یک کیت بلوتوث مخصوص خودرو با نام Viva است. این کیت که در واقع یک شارژر USB است دسترسی به دستیار صوتی آمازون الکسا را نیز به خودرو شما اضافه می‌کند. 

بسیاری از خودروهای جدید به یکی از پلتفرم‌های هوشمند مانند اندروید اتو یا کار‌پلی اپل مجهز شده‌اند، اما اگر خودرو قدیمی داشته باشید محصول جدید انکر می‌تواند به شما کمک کند تا بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود را بدون نیاز به لمس گوشی یا نمایشگر به‌دست آورید. 

برند Roav روی لوازم جانبی و محصولات مرتبط با خودرو مانند شارژر موبایل، دش‌کم و غیره تمرکز دارد. ویوا بخشی از بازار بزرگی است که به تازگی شکل گرفته و در آن شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی محصولات متنوع، خودروها را هوشمند کنند. بسیاری از محصولات جدیدی که برای خودروها ارا‌ئه می‌شوند به دستیار صوتی الکسا آمازون مجهز شده‌اند تا کاربر بتوانند از طریق دستورات صوتی، قرار ملاقات‌های خود را مرور کند، خبرهای مورد نظر خود را بشنود، اطلاعات مورد نظرش را در وب جستجو کند، موسیقی پخش کند یا مقصدش را از روی نقشه پیدا کند. 

Viva از طریق بلوتوث ۴ به موبایل و خودرو متصل می‌شود. وقتی اتصال برقرار شد، از طریق میکروفن‌ دوگانه‌ی این ابزار که قابلیت حذف نویز را نیز دارد، کاربر می‌توانند دستورات صوتی را ارسال کرده و پاسخ را از الکسا آموزن بگیرد. علاوه بر این ویوا می‌تواند موبایل شما را نیز شارژ کند.

انکر قیمت ۵۰ دلار را برای Viva در نظر گرفته و قرار است اوایل سال جاری میلادی این محصول در قفسه فروشگاه‌ها قرار گیرد. 





منبع : ورج ، سی نت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار